Min mælkeproduktion holdte stort set op i mit det ene bryst. Før det startede jeg med at amme, men det gik ikke lige som planlagt, så derfor var min kæreste over ved Falck for at leje en elektrisk brystpumpe, så jeg istedet malkede ud, så bettemanden kunne få min mælk på flaske, hvilket jo er det bedste.
Den første måned havde jeg MEGA meget mælk. Ja, faktisk så meget at jeg begyndte at fryse det ned.
Desværre løb jeg så ind i en stoppet mælkeproduktion i det ene bryst, hvilket var medvirkende til at den bette nu fik MME.
Det andet bryst var stadig PROPPET med mælk, så det så helt forkert ud, fordi at det ene bryst var KÆMPE og det andet var gået i sig selv igen. - Derfor ringede jeg til lægen og fik to piller, der skulle stoppe mælkeproduktionen i det fyldte bryst.
Det tog ca. en lille uge, så var det FYLDTE bryst tilbage til den normale størrelse igen.
Det skal dog siges, at det va super tidskrævende at skulle malke ud, for der gik hurtig en halv time-40 minutter hver gang, og ca. hveranden time.
Selvom at jeg udmærket er klar over, at de små mirakler har bedst af vores mælk, var det en god beslutning, jeg tog mht. udelukkende at gå over til MME.
Nu får jeg sovet og derved ladet mine egne søvndepotér op, hvor førhen da jeg både skulle op at give mad og malke ud flere gange om natten, var jeg godt udmattet.
Zander fik min mælk den første måned, indtil jeg som tidligere skrevet rendte ind i en stoppet mælkeproduktion. Jeg tror muligvis at dette kunne skyldes, at jeg selv var i søvnmangel, da det påvirker ens mækeproduktion betydeligt.
Selvom Zander nu er udelukkende flaskebarn, idet jeg har brugt alt mit nedfrosne mælk var fryseren, trives han simpelthen så fantastisk godt! 
Han smiler, griner og pludrer helt vildt, så han lider absolut ingen nødt, selvom at han får MME.
De eller vigtigste antistoffer sidder jo også i den første råmælk, og den har både Zander og dine jo fået.