Baby-støv skriver:
Puhha... Jaah det er rigtig hårdt... Jaah han hjælper heldigvis til... Men det er svært med to, når de skal bøvse også skriger den ene også den anden...
Inat kom jeg først i søvn klokken 5 om morgen, fordi den ene var vågen fra 23 til 02 også fik de mad kl 02, så faldt han i søvn. Men så begyndte den anden og være små ked og ville kune sove på armen.. 

De vil nemlig næsten kun sove på maven eller armen og det er bare sindsyg hårdt...
Og jeg er simpelthen så bange for at sove med dem, når jeg er såååå træt. Jeg er bange for jeg sover alt for tungt.. Det er fint, når det er til middag og jeg ikk sover så tungt...

Det lyder lidt som om, at du er i den samme situation som vi var med Zander - de første uger.
Både hvad angår dig, men også hvad angår de smås søvnmønster og det med at de også sover bedst, når de bliver holdt tæt.
Jeg kan kun glæde mig over, at vi nu har fundet en fantastisk dejlig rytme med lille Zander, så både min kæreste, Zander-selv og mig selv er fyldt med OVERSKUD igen.
Til gengæld sender jeg dig en masse tanker og kærlige knus, for det er såååååååå hårdt, når gråd og søvnmangel står på. Man tænker bare om man nogensinde får en normal tilværelse igen, hvor man kommer uden for ens hoveddør, men det skal nok vende.
Du skal bare hænge i, selvom det nogen gange kan være svært lige nu, når man ens søvndepot er kørt helt i bund. Det skal nok blive bedre, når du/I begynder at kunne have en rytme.
Hvornår er dine tvillinger fra?