kontanthjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

- vi er ikke indlagt mere. men har været hjemme i ca tre uger - men hun har været syg hver dag siden, jeg har ikke kunne tage hende med uden for pgs vejret ville gøre hendes vejrtrækning værre. og jeg har ikke noget netværk der kan passe hende i dagtimerne. hun får feber hele tiden, og er ret dårlig (jeg skal med tre busser for at komme på kommunen) jeg kan få læge erklærringer på at hun har været syg siden den 1/9-11.

hvis din læge er af den venlige med overskud slags så spørg om ikke h*n kan sende papirerne for dig til kommunen med et brev om hvordan og hvorledes med din datter...

Det kan også nogen gange give et mere klart indtryk af hvor slemt det evt. er / har været hvis papirerne kommer direkte fra lægen af...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

hvis din læge er af den venlige med overskud slags så spørg om ikke h*n kan sende papirerne for dig til kommunen med et brev om hvordan og hvorledes med din datter...

Det kan også nogen gange give et mere klart indtryk af hvor slemt det evt. er / har været hvis papirerne kommer direkte fra lægen af...

koster det ikke penge?

Anmeld

29. oktober 2011

Simon's moar <3

Anonym skriver:

koster det ikke penge?

Jeg har lige givet 350 kr for en lægeerklæring. Hvis kommunen forlanger en, så skal de betale den.. Det er jeg næsten 110% sikker på.. Ellers mener jeg selv du skal betale den..

Go bedring med din datter 

Anmeld

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Simon's moar <3 skriver:

Jeg har lige givet 350 kr for en lægeerklæring. Hvis kommunen forlanger en, så skal de betale den.. Det er jeg næsten 110% sikker på.. Ellers mener jeg selv du skal betale den..

Go bedring med din datter 

okay tak

Anmeld

30. oktober 2011

Mor Til Julie<3

Anonym skriver:

åh nej! jamen må de godt gøre sådan? jeg synes bare jeg har hørt der er noget der hedder "enkeltydelse".

Enkeltydelse kan man søge hvis man står og ikke får nogen penge ...

jeg søgte det i december månede sidste år da jeg ingen penge fik man jeg fik desværre kun 800 kroner ud af det da der skal trækkes skat af det os men ellers ville jeg have fået 1700 kroner ... Og det er altså noget alle kan søge men ikke sikkert af får et jaah, ...

Anmeld

30. oktober 2011

LLN

Anonym skriver:

fordi jeg på det tidspunkt havde en datter der var helt blå, og ikke kunne trække vejret ordentligt. de mistænkte noget med hjertet, og blod omløbet så jeg havde mine tanker andre steder.

Hvis du havde været i arbejde havde det jo også været vigtigt at kontakte din arbejdsplads. Det ville have været en ulovlig udeblivelse og du kunne blive fyrret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.