kontanthjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Der er mulighed for at søge om enkeltydelser, hvis du ikke har penge til at betale dine regninger. jeg kan ikke sige om du får pengene, men du skal vide at muligheden findes... 

Håber dog at jobcentret kan hjælpe dig, så du ikke skal ud i det andet...  

enkeltydelse er det også som mn kan leve af eller?

og hvad tror du mine chancer er for at jobcenter har en god dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

mulle84

jeg fik på et tidspunkt lukket min sag... jegskulle ikke søge påny de åbnede den bare igen.. ring og tag en snak med din sagsbehandler

Anmeld

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

mulle84 skriver:

jeg fik på et tidspunkt lukket min sag... jegskulle ikke søge påny de åbnede den bare igen.. ring og tag en snak med din sagsbehandler

hvorfor blev din lukket vis jeg må spørge? hvad skete der så da den blev åbnet igen?

Anmeld

29. oktober 2011

mulle84

jamen fordi jeg ikke havde været i aktivering pga sygdom.. men havde ringet til demog meldt mig syg..

de åbnede min sag og jeg der gik et par dage og så havde jeg mine penge

Anmeld

29. oktober 2011

4xGreve

Anonym skriver:

Jeg var indlagt med min datter (vejrtrækningsproblemer) for lidt over en mdr siden, i mellem tiden fik jeg brev fra kommunen om at jeg pgs udeblivelse var afmeldt jobcenteret osv. Jeg fik jo af gode grunde så først brevet i weekenden og kontakte derfor kommunen mandag morgen, hvor de sagde t de ikke kunne forstå at mit aktiveringssted ikke havde ringet til mig og spurgt hvor jeg blev af. Manden siger så at jeg skal komme hen til dem og søge på ny, hvilken jeg så forklare ham at det kan jeg ikke da min datter stadig er syg. Vi har så i mellemtiden fundet ud af at vores lejlighed er MEGET sundhedesskadeligt, der er meget skimmelsvamp (3x så meget som der må være) som min datter er meget påvirket af. Snakker så med ham igen i torsdags hvor han kan se at jeg er blevet tilmeldt jobcenteret. Mit spørgsmål er nu - får jeg udbetalt noget mandag? - glemte jeg selvf at spørge om!

jeg spøger nok dumt men hvorfor ringet du ikke til dem den dag i blev indlagt og forklaret siuationen? på den måde er de mere forstående og samarbejdsvillig...

Er ked af det med din datter og ønsker hende god bedering!

Anmeld

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

mulle84 skriver:

jamen fordi jeg ikke havde været i aktivering pga sygdom.. men havde ringet til demog meldt mig syg..

de åbnede min sag og jeg der gik et par dage og så havde jeg mine penge

okay, dvs de så igennem fingerne med at du var udeblevet?

Anmeld

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

4xGreve skriver:

jeg spøger nok dumt men hvorfor ringet du ikke til dem den dag i blev indlagt og forklaret siuationen? på den måde er de mere forstående og samarbejdsvillig...

fordi jeg på det tidspunkt havde en datter der var helt blå, og ikke kunne trække vejret ordentligt. de mistænkte noget med hjertet, og blod omløbet så jeg havde mine tanker andre steder.

Anmeld

29. oktober 2011

4xGreve

4xGreve skriver:

nu har jeg lige læst hvad de andre har skrevet og kan se der er svar på det spørgsmål jeg stillet men jeg vil få dokumention fra sygehuset på i er indlagt med din datter og at den dato hvor indlæggelsens start står på også vil jeg bede personale eller en ven eller familie om se efter din datter også vil jeg tag op på kommunen og give dem den dokumention og forklar dem hvad det er der rør sig og beklage at du ikke har fået ringet og melde dig syg...

Anmeld

29. oktober 2011

4xGreve

Anonym skriver:

fordi jeg på det tidspunkt havde en datter der var helt blå, og ikke kunne trække vejret ordentligt. de mistænkte noget med hjertet, og blod omløbet så jeg havde mine tanker andre steder.

kender det godt at have et hjertebarn... Daniella har haft et stort hul i hjertet som desværre påvirket hendes trivelse på alle måder, så forstår godt din bekymring og jeg ønsker jer virkelig alt godt...

Anmeld

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

4xGreve skriver:

nu har jeg lige læst hvad de andre har skrevet og kan se der er svar på det spørgsmål jeg stillet men jeg vil få dokumention fra sygehuset på i er indlagt med din datter og at den dato hvor indlæggelsens start står på også vil jeg bede personale eller en ven eller familie om se efter din datter også vil jeg tag op på kommunen og give dem den dokumention og forklar dem hvad det er der rør sig og beklage at du ikke har fået ringet og melde dig syg...

- vi er ikke indlagt mere. men har været hjemme i ca tre uger - men hun har været syg hver dag siden, jeg har ikke kunne tage hende med uden for pgs vejret ville gøre hendes vejrtrækning værre. og jeg har ikke noget netværk der kan passe hende i dagtimerne. hun får feber hele tiden, og er ret dårlig (jeg skal med tre busser for at komme på kommunen) jeg kan få læge erklærringer på at hun har været syg siden den 1/9-11.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.