væk fra barnet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Med fare for at få høvl bliver jeg altså nødt til at sige min mening: Far (er I de fleste tilfælde) lige så god som mor! Jeg forstå ikke dem der mener at barnet bliver PASSET når det er af deres far.. Come on vi kvinder er altså ikke uundværelig i korter perioder.. Udover det synes jeg der kan gå helt sport i hvis børn der er ældst inden det bliver passet..

Min søn skal absolut ikke passes hele tiden, men jeg har ingen skrupler ved at han bliver passet indimellem ved hans familie!

Det var bare min mening

Ja der kan godt gå lidt sport i aldrig at være væk fra sine børn. Jeg er helt enige i at far er ligeså god som mor, og tror også det er sundt for dem at få lidt tid sammen uden mor indimellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

JJH

Rødhætte skriver:

Med fare for at få høvl bliver jeg altså nødt til at sige min mening: Far (er I de fleste tilfælde) lige så god som mor! Jeg forstå ikke dem der mener at barnet bliver PASSET når det er af deres far.. Come on vi kvinder er altså ikke uundværelig i korter perioder.. Udover det synes jeg der kan gå helt sport i hvis børn der er ældst inden det bliver passet..

Min søn skal absolut ikke passes hele tiden, men jeg har ingen skrupler ved at han bliver passet indimellem ved hans familie!

Det var bare min mening

HELT ENIG.

Anmeld

30. oktober 2011

lukasmor

Rødhætte skriver:

Det var bare min mening

Lige præcis! BASTA-BUM.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.