væk fra barnet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

Håber da ikke han glemmer mig  det drejer sig om 10 dage. Han er næsten 4 og hans far er hjemme hos ham, så ingen ændring i hverdagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Håber da ikke han glemmer mig  det drejer sig om 10 dage. Han er næsten 4 og hans far er hjemme hos ham, så ingen ændring i hverdagen.

tror bestemt ikke han glemmer dig :)

hvad føler du selv for nede i maven?

jeg er af den overbevisning, at når barnet er en hvis alder, er der altså ikke den store forandring om det er mor eller far der væk fra hjemmet.

Så jeg synes da du skal springe ud i det :)

Anmeld

29. oktober 2011

B&J

vores dreng var lidt over 1år da han blev første gang og kort tid efter i en weekend af min mor også fordi vi skulle træne ham til jeg skulle ind og have min operation men han elsker at være hjemme hos bedste så det er okay

Anmeld

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

Lille fe skriver:

tror bestemt ikke han glemmer dig

hvad føler du selv for nede i maven?

jeg er af den overbevisning, at når barnet er en hvis alder, er der altså ikke den store forandring om det er mor eller far der væk fra hjemmet.

Så jeg synes da du skal springe ud i det

Det gør jeg også. Det er jo ikke længere tid end delebørn er væk fra den ene forældre. Er blevet tilbudt en rejse til Indien, som jeg næsten ikke kan sige nej til. Han har verdens dejligst far, så det skal nok gå. Men selvfølgelig kommer jeg til at savne ham ....

Anmeld

29. oktober 2011

1012lmp

Mine har været væk fra mig i 14 dage når de var på sommerferie hos deres far... Men uden nogle af os tror jeg kun de har været væk med 2 overnatninger altså en weekend og kan ikke engang huske om de har været væk en hel weekend eller kun 1 overnatning og de er 4 og 6...!

Anmeld

29. oktober 2011

2babygirls

Anonym skriver:

hvor længe har I været væk fra Jeres børn og hvor gamle var de da? Kan man tillade sig at være længere tid væk, hvis "den anden part" er hjemme? Forklaring følger ....

Madeleine er knap 13 mdr og har max været væk fra hende i 12 timer. Som regel har hun sovet når jeg har været væk så hun intet opdagede.

Anmeld

29. oktober 2011

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Det gør jeg også. Det er jo ikke længere tid end delebørn er væk fra den ene forældre. Er blevet tilbudt en rejse til Indien, som jeg næsten ikke kan sige nej til. Han har verdens dejligst far, så det skal nok gå. Men selvfølgelig kommer jeg til at savne ham ....

Det lyder rigtig skønt :) Kan du ha´en rigtig god rejse og nyd det u fulde drag

Anmeld

29. oktober 2011

chael

Anonym skriver:

hvor længe har I været væk fra Jeres børn og hvor gamle var de da? Kan man tillade sig at være længere tid væk, hvis "den anden part" er hjemme? Forklaring følger ....

Jeg har ikke været væk fra mine unger til nogen overnattninger overhovedet.

MEN, min datter har da sovet ved mormor og bedstemor osv.

Men vi, manden og jeg, har aldrig været væk på overnatning, weekendophold eller andet.

Så max 1 overnatning og det er kun den store der har været det, hun er 5 år.

Min søn på 2 år og 8 mdr, har aldrig sovet ude.

VI har da været til fest eller i byen, hvor min mor har været her og passet dem, og sovet her. Men vi er ALTID Kommer hjem og sove.

*Camilla

Anmeld

29. oktober 2011

JJH

Nu bevæger jeg mig lidt ud på usikker grund, da jeg endnu ikke har født, men jeg tænker at far er lige så god som mor. Jeg ville ikke være betænkelig ved at lade min mand passe vores kommende fælles barn, jeg vil syntes det er meget naturligt.

Så jeg vil ønske dig en super god tur, og bare rolig. Mændene er ikke helt fortabte uden os kvinder.

Anmeld

29. oktober 2011

Ciss

Nu bevæger jeg mig lidt ud på usikker grund, da jeg endnu ikke har født, men jeg tænker at far er lige så god som mor. Jeg ville ikke være betænkelig ved at lade min mand passe vores kommende fælles barn, jeg vil syntes det er meget naturligt.

Så jeg vil ønske dig en super god tur, og bare rolig. Mændene er ikke helt fortabte uden os kvinder.

Selvfølgelig er de ikke det!

Men man får altså nogen instinkter, når man har små børn, så det pludselig ikke er så enkelt alligevel at efterlade de små over længere tid...... Smart gjort af naturen, men ofte set lidt ned på af folk, som synes moren er hysterisk, når hun ikke altid er villig til at lade barnet overnatte hos alle mulige andre....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.