væk fra barnet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.543 visninger
32 svar
0 synes godt om
29. oktober 2011

Anonym trådstarter

hvor længe har I været væk fra Jeres børn og hvor gamle var de da? Kan man tillade sig at være længere tid væk, hvis "den anden part" er hjemme? Forklaring følger ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Min datter på 9måneder har jeg max undværet i 3 timer. min søn på 6 år har jeg undværet i 2 døgn. Der har ikke været nødvendigt mere mere.

Jeg lytter til Lola Jensen og hun siger: 1 døgn per år barnet er gammelt. Så f.eks et barn på 2 år 2 døgn.

Men hvis barnet er sammen med din bedre halvdel så er det vil fint. Du skal bare regne med at hvis dit barn er lille og skal undvære dig i en længere periode, så kan det være at han eller hun har glemt dig.

Anmeld

29. oktober 2011

Saram

Min datter bliver 5 mdr. her d. 2 november. Og har endnu ikke været væk fra hende endnu, mere end i max 3 timer. (Skulle handle ind til barnedåben og min kæreste var der hjemme med hende).

Men på fredag skal jeg have min første bytur i over et år med en veninde fra mødregruppen, så det bliver spændende at se hvordan det bliver.

Anmeld

29. oktober 2011

Saram

merethe skriver:

Min datter på 9måneder har jeg max undværet i 3 timer. min søn på 6 år har jeg undværet i 2 døgn. Der har ikke været nødvendigt mere mere.

Jeg lytter til Lola Jensen og hun siger: 1 døgn per år barnet er gammelt. Så f.eks et barn på 2 år 2 døgn.

Men hvis barnet er sammen med din bedre halvdel så er det vil fint. Du skal bare regne med at hvis dit barn er lille og skal undvære dig i en længere periode, så kan det være at han eller hun har glemt dig.

Hvad mener du når du skriver en længere periode?

Anmeld

29. oktober 2011

Ciss

Da den ældste var 1 1/2 år var jeg hjemmefra 10 dage pga af arbejdet. Det var grusomt for mig, men hun havde det rigtig fint sammen med sin far imens. Hun havde ikke glemt mig, da jeg kom hjem. - men jeg gør det ikke igen, hvis jeg har et valg, sålænge børnene er små i hvert fald.

Da hun var knapt to år var jeg på sygehuset i fire dage. Da var hun også hjemme med sin far, og de havde det helt fint. Men det var absolut dejligt at komme hjem til dem igen!

Anmeld

29. oktober 2011

Tullemuzz

Min søn har for et par måneder siden være en på en uges ferie ved sin mormor på Fyn (bor i Jylland) det var nok verst for far for jeg havde brug for og ku slappe af pga gravilitet og kraftig bækkenløsning på daværende tidspunkt. Far græd efter to dage og insisterede på at hente ham hjem på fjerde dagen. Men jeg holdte fast desuden havde Kevin det godt og havde slet ikke tid til og snakke i telefon med os men udover detmar det aldrig været mere end to dage... Min kærestes kusine har en datter som er knap et år(bliver hun her i november) hun har aldrig været væk fra sin datter og da hun skulle starte i dagpleje gik der en halv time så måtte hun hente hende igen og det tog dem lang tid og lærer hende at nu var det der hun skulle være. Så for meget med sit barn kan man åbenbart også være

Anmeld

29. oktober 2011

Muffinmus

var på øvelsde 5 dage da den yngste var 1,5 år....

Og vi har også været afsted på forældretur i 4 dage uden børn.

Anmeld

29. oktober 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

hvor længe har I været væk fra Jeres børn og hvor gamle var de da? Kan man tillade sig at være længere tid væk, hvis "den anden part" er hjemme? Forklaring følger ....

Mig og min kæreste har været væk halvandet døgn på kærestetur , hvor hans mor passede Oscar

Der var han 9 mdr.

Anmeld

29. oktober 2011

Clisolka

Vi har haft 2 overnatninger uden Isabella - den første da hun var 9½ mrd og den sidste for 14 dage siden (hun er 1 år i morgen)  Det er de 2 eneste gange hun er blevet passet 

Anmeld

29. oktober 2011

Muhmi

Du skal bare regne med at hvis dit barn er lille og skal undvære dig i en længere periode, så kan det være at han eller hun har glemt dig.

Sorry har læst det forkert og talte før jeg tænkte... du har ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.