væk fra barnet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

JJH

Ciss skriver:

Selvfølgelig er de ikke det!

Men man får altså nogen instinkter, når man har små børn, så det pludselig ikke er så enkelt alligevel at efterlade de små over længere tid...... Smart gjort af naturen, men ofte set lidt ned på af folk, som synes moren er hysterisk, når hun ikke altid er villig til at lade barnet overnatte hos alle mulige andre....

men det er jo ikke alle mulige andre. det er barnets far.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Selvfølgelig er de ikke det!

Men man får altså nogen instinkter, når man har små børn, så det pludselig ikke er så enkelt alligevel at efterlade de små over længere tid...... Smart gjort af naturen, men ofte set lidt ned på af folk, som synes moren er hysterisk, når hun ikke altid er villig til at lade barnet overnatte hos alle mulige andre....

Jeg syntes faktisk det er lige omvendt .... at folk kigger forarget til en, hvis man er den type mor der fra tid til anden lader sit barn passe elle overnatte ude, for eksempelvis at tage en tur i byen eller bare have en aften for sig selv.

Jeg kommer helt sikker til at savne ham ekstremt, men det er også sundt engang imellem tror jeg ...

Anmeld

29. oktober 2011

Ciss

Anonym skriver:

Jeg syntes faktisk det er lige omvendt .... at folk kigger forarget til en, hvis man er den type mor der fra tid til anden lader sit barn passe elle overnatte ude, for eksempelvis at tage en tur i byen eller bare have en aften for sig selv.

Jeg kommer helt sikker til at savne ham ekstremt, men det er også sundt engang imellem tror jeg ...

Det er vel den gamle sandhed med, at man ikke kan gøre alle tilpas, uanset.

Og mange er rigtig hurtige til at fordømme de valg, man tager. Enten er man en hysterisk hønemor eller også er man en ansvarsløs og unaturlig mor, hvis man gør noget andet end det Svigermor, Søster, Nabo, Bedstemor, Veninde eller, hvem det nu  er, selv ville have gjort.

Anmeld

29. oktober 2011

lycly

Jeg var væk fra min datter i 4-5 timer en dag hvor min kæreste havde hende. Hun var/er 3 mdr. 

Og så har min mor passet hende et par timer mens min kæreste og jeg var ude og spise. Jeg er kun væk fra hende hvis jeg er tryg ved det, og hvis jeg kan mærke at hun er tryg. Og så skal det lige siges at jeg ikke ammer

Anmeld

29. oktober 2011

MorDk

Vores søn er 13 mdr. Han har overnattet ude første gang! Vi afl. ham hos min mor lørdag kl.16.00 og hentede ham søndag kl.11.00

Anmeld

29. oktober 2011

Ciss

men det er jo ikke alle mulige andre. det er barnets far.

Man kan godt være logisk og  vide, at alt er i den skønneste orden, og at far og barn rigtig hygger sig osv - og så kan instinkterne altså rumstere alligevel. Det har jeg prøvet selv. 

Anmeld

29. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Jeg er fuldstændig enig med dig og jeg synes det er en gang pis og bræk at folk har så skide ondt i røven og hende Lola lagkage der ( en anden nævner hende) giver jeg ikke en skid for overhoved..

jeg mener at det er ekstrem sundt for børn at kunne passes af andre end mor og far og min søn skal passes fra han er 2 uger gammel! dog kun i 10-15 min i første omgang mens hans far og jeg går en tur sammen med hunden alene... men fra jeg er slut på barsel skal han fast 1 gang om ugen hentes af mormor og passes af hende

Jeg husker nemlig fra MIN BARNDOM hvor fantastisk det var at få lov til at blive hentet af min farmor og bruge masser af timer sammen med hende.. jeg ELSKEDE DET over alt i verdenen, en weekend med farmor var bare det bedste - tiltrods for jeg er totalt mors pige  

Så jeg vil bare sige rigtig rigtig god ferie 

Anmeld

29. oktober 2011

Rødhætte

Med fare for at få høvl bliver jeg altså nødt til at sige min mening: Far (er I de fleste tilfælde) lige så god som mor! Jeg forstå ikke dem der mener at barnet bliver PASSET når det er af deres far.. Come on vi kvinder er altså ikke uundværelig i korter perioder.. Udover det synes jeg der kan gå helt sport i hvis børn der er ældst inden det bliver passet..

Min søn skal absolut ikke passes hele tiden, men jeg har ingen skrupler ved at han bliver passet indimellem ved hans familie!

Det var bare min mening

Anmeld

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

Höör skriver:

Jeg er fuldstændig enig med dig og jeg synes det er en gang pis og bræk at folk har så skide ondt i røven og hende Lola lagkage der ( en anden nævner hende) giver jeg ikke en skid for overhoved..

jeg mener at det er ekstrem sundt for børn at kunne passes af andre end mor og far og min søn skal passes fra han er 2 uger gammel! dog kun i 10-15 min i første omgang mens hans far og jeg går en tur sammen med hunden alene... men fra jeg er slut på barsel skal han fast 1 gang om ugen hentes af mormor og passes af hende

Jeg husker nemlig fra MIN BARNDOM hvor fantastisk det var at få lov til at blive hentet af min farmor og bruge masser af timer sammen med hende.. jeg ELSKEDE DET over alt i verdenen, en weekend med farmor var bare det bedste - tiltrods for jeg er totalt mors pige  

Så jeg vil bare sige rigtig rigtig god ferie 

Takker - har også kun gode minder om diverse ferier ved mormor og morfar ....

Anmeld

29. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Takker - har også kun gode minder om diverse ferier ved mormor og morfar ....

lige præcis

Så hvorfor skal vi fratage vores børn det kæmpe privilegi det er at have tætte bånd med sine mormor og farfar og de andre i den dur?

Næeh jeg synes man får passet sine børn alt for lidt så jeg synes kun det er fantastisk hvis du skal have pasning på

Og når det nu er far så er "pasning" jo så meget sagt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.