Hvad synes I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2009

Kvindemin

Eva skriver:

Han får de penge, men ikke som gave fra manden...Jeppe ved jeg var kæreste ,ed A engang men heldigvis er han ikke og bliver aldrig min søns far...
Så pengene. dem får han bare..

Det er også en fin ide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2009

Loggidut

Eva skriver:

Lige sådan jeg havde tænkt mig at gøre...jeg søger de penge og så får min søn dem i hånden....ved ikke om det bliver fra hans A, men det bliver penge oveni til jeppe..De 3000kr hjælper jo ikke en pind og jeg kan sagtens klare det uden, men min søn han får dem.
Tak for jeres svar...
Knus Eva

jammen så er vi jo slet ikke så langt fra hinanden i den her debat...

jeg tror uden at stampe rundt på nogen, at man nok skal havde sat i situationen for at forstå meningen med det her.

jeg ville nok give ham pengene, og sige, brug dem fornuftigt, for det er noget af det sidste du får fra den side.

måske ironisk, men det er sgu også ironisk når manden bare melder fra!
bare hvordan jeg ser på det!

Anmeld

8. februar 2009

A.

ja det synes jeg at du burde..du får jo som du kalder det "sølle" 3000 synes jeg selv at det er mange penge defor kan det hjælpe dig med holde fest til din søn..

Anmeld

8. februar 2009

fam.4xc

lonemus skriver:

Jeg mener lidt det samme, jeg har også stemt nej.
Hvis han har fravalgt sin dejlige søn, som jeg syntes er meget hårdt, jamen så ville jeg slet ikke gide involvere manden - og din søn får jo heller intet godt ud af det. I bund og grund hander det jo kun om "sølle" 3000.- kr - du vi jo ikke søge dem for at han skal få kontakt med sin søn igen, ej heller for at invitere ham med til festen.
Jeg syntes ikke det alm. børnebidrag og dette konfirmationsbidrag kan sammenlignes - selvfølgelig skal han betale alm. børmebidrag, men de 3000.- kr kan jeg ikke se pointen med.
Så jeg har stemt nej og syntes du skal spare pengene op allerede nu.

Lone

helt enig med lone - og så vidt jeg husker så er pengene ik det store problem for dig vel Eva?? Så der må da ligge andet i det end blot et pengespørgsmål tænker jeg.............

Anmeld

8. februar 2009

Honningblomst

fam.4xc skriver:

helt enig med lone - og så vidt jeg husker så er pengene ik det store problem for dig vel Eva?? Så der må da ligge andet i det end blot et pengespørgsmål tænker jeg.............

Jeg har da i hvert fald ikke de penge til festen lige nu, så de skal da spares....og der er jeg lige blevet færdig med studiet...så jeg synes helt ærligt at de penge skal jeppe have og bruge til hvad han vil...det er sørgeligt at få 3000kr, når man istedet kunne have en far, men som Loggi skriver, så er det det sidste vi ser fra den front.
Jeg har ondt af min søns "far" at han går lip af ham, men min søn skal have hvad han skal have,...hvis han får 3000kr både af mig og hans "far" så tror jeg faktisk det har betydning for en dreng på 114 år..
Knus..

Anmeld

8. februar 2009

Honningblomst

fam.4xc skriver:

Jeg har da i hvert fald ikke de penge til festen lige nu, så de skal da spares....og der er jeg lige blevet færdig med studiet...så jeg synes helt ærligt at de penge skal jeppe have og bruge til hvad han vil...det er sørgeligt at få 3000kr, når man istedet kunne have en far, men som Loggi skriver, så er det det sidste vi ser fra den front.
Jeg har ondt af min søns "far" at han går lip af ham, men min søn skal have hvad han skal have,...hvis han får 3000kr både af mig og hans "far" så tror jeg faktisk det har betydning for en dreng på 114 år..
Knus..

Anmeld

8. februar 2009

fam.4xc

Eva skriver:

Knus..

Men din søn ved jo ik han er hans far vel?? kan huske noget om at du skrev han var købt men kan ik lige huske i hvad forbindelse
Og så tænker jeg at du forpligter dig lidt til de andre når det er deres tur for så skal de vel også ha 3000 i gave eller hvordan??

Anmeld

8. februar 2009

Honningblomst

fam.4xc skriver:

Men din søn ved jo ik han er hans far vel?? kan huske noget om at du skrev han var købt men kan ik lige huske i hvad forbindelse
Og så tænker jeg at du forpligter dig lidt til de andre når det er deres tur for så skal de vel også ha 3000 i gave eller hvordan??

Jeg giver ham 3000kr og så får han de andre udover...jeppe ved godt at han har en far på papiret, en socialfar og en biofar...hele tre fædre, det syntes han var lidt sjovt. Så ligesom jeg får 1000kr pr måned til jeppe, så får Jeppe udover 3000kr fra mig også fra hans far...de andre har jo en far de får fra og jeg tror måske nok ikke lige det er det mine børn vil tænke over-smiler
Knus..

Anmeld

8. februar 2009

fam.4xc

Eva skriver:

Jeg giver ham 3000kr og så får han de andre udover...jeppe ved godt at han har en far på papiret, en socialfar og en biofar...hele tre fædre, det syntes han var lidt sjovt. Så ligesom jeg får 1000kr pr måned til jeppe, så får Jeppe udover 3000kr fra mig også fra hans far...de andre har jo en far de får fra og jeg tror måske nok ikke lige det er det mine børn vil tænke over-smiler
Knus..

tror heller ik de selv ville tænke så meget over det, jeg ville bare selv ha det skidt med at gøre forskel, men du har jo chek på det kan jeg høre

Anmeld

8. februar 2009

Honningblomst

fam.4xc skriver:

tror heller ik de selv ville tænke så meget over det, jeg ville bare selv ha det skidt med at gøre forskel, men du har jo chek på det kan jeg høre

Jamen jeg gør ikke forskel...den forskel der er gjort, det er jo en klovn til en mand der har gjort det og det er bestemt ikke i det positive for min store dreng..så jeg har ingen skrupler, med at min søn får penge fra sin far...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.