Hvad synes I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2009

Balderson

Med hensyn til om du skal søge, ja så har jeg valgt nej...

For hvis jeg skal være helt ærligt, så havde jeg ikke selv søgt om at få de penge...

Jeg ville hellere begynde at spare op og så selv finde de 3000 kr...

Så kan man nemlig sige, at man har klaret det hele selv og han kan ikke rende rundt og prale med at han har givet 3000 kr... eller rende og brokke sig til andre over det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2009

Miamaja

Znuzke skriver:

Jeg har altså stemt andet.....Det er bare så individuelt hvad man beslutter sig for og der er så mange faktorer og følelser der spiller ind, at jeg slet ikke ville kunne komme med noget som helst. En ting er jo at han har pligt til at betale, men det er jo også et spørgsmål om man gider den ekstra kontakt eller hvad jeg nu skal kalde det...nogle gange er det bedre for ens sjælefred bare at være ligeglad med rettigheder og gøre det som giver mest ro.
Meeen - jeg må alligevel sige at han ikke lyder videre sympatisk og at jeg nok ville føle mig så provokeret af hans udmeldinger at jeg ville vælge at søge alligevel.

Vi søgte ikke - men moren er alligevel blevet trukket 1900 kr. i konfirmationsbidrag af kommunen.....mystisk.

enig

Anmeld

8. februar 2009

monstar99

Så vidt jeg husker så er man 2 om at lave et barn.
Selv om faren til dit barn har "valgt fra" skal han da betale han var der jo engang.
Og 3000kr. er jo ikke særligt meget når det gælder konformation.

Anmeld

8. februar 2009

lonemus

Balderson skriver:

For hvis jeg skal være helt ærligt, så havde jeg ikke selv søgt om at få de penge...

Så kan man nemlig sige, at man har klaret det hele selv og han kan ikke rende rundt og prale med at han har givet 3000 kr... eller rende og brokke sig til andre over det....

Jeg mener lidt det samme, jeg har også stemt nej.
Hvis han har fravalgt sin dejlige søn, som jeg syntes er meget hårdt, jamen så ville jeg slet ikke gide involvere manden - og din søn får jo heller intet godt ud af det. I bund og grund hander det jo kun om "sølle" 3000.- kr - du vi jo ikke søge dem for at han skal få kontakt med sin søn igen, ej heller for at invitere ham med til festen.
Jeg syntes ikke det alm. børnebidrag og dette konfirmationsbidrag kan sammenlignes - selvfølgelig skal han betale alm. børmebidrag, men de 3000.- kr kan jeg ikke se pointen med.
Så jeg har stemt nej og syntes du skal spare pengene op allerede nu.

Lone

Anmeld

8. februar 2009

Anja

Balderson skriver:

Helt enig

Anmeld

8. februar 2009

Diana...

tasha33 skriver:

hej eva
selvfølgelig skal du søge om at få dem, det kan godt være at han selv har valgt fra, men han er stadig hans far og burde betale hvad der dertil hører med også konfirmation. en gang børn altid børn og det må man tage ansvar for selv om man ikke har noget med barnet at gøre.
forresten fik du luftet buksedragten i går
knuz natasha

Helt enig

Anmeld

8. februar 2009

Kvindemin

Anja skriver:

Helt enig

Også enig.

Anmeld

8. februar 2009

Kvindemin

- skriver:

Nej, ville ikke søge, ville hellere klarer det selv, når han ikke har noget med barnet at gøre...

Ups, det var der. Helt enig

Anmeld

8. februar 2009

Honningblomst

Loggidut skriver:

ja selvfølgelig skal du det!

har du ikke andet at bruge pengene til, så giv ham dem som gave, så har han da trods alt fået en gave den dag fra ham

Lige sådan jeg havde tænkt mig at gøre...jeg søger de penge og så får min søn dem i hånden....ved ikke om det bliver fra hans A, men det bliver penge oveni til jeppe..De 3000kr hjælper jo ikke en pind og jeg kan sagtens klare det uden, men min søn han får dem.
Tak for jeres svar...
Knus Eva

Anmeld

8. februar 2009

Honningblomst

Balderson skriver:

Er det ikke bare også at være så falsk.. Jeg mener nu hvor Eva's dreng ikke har fået gaver til fødselsdag og jul i mange år og så lige pludselig, så får han en gave til sin konfirmation..

Jeg tror bestemt ikke Eva's dreng er dum og kan nok godt regner ud hvordan tingene hænger sammen.....

Han får de penge, men ikke som gave fra manden...Jeppe ved jeg var kæreste ,ed A engang men heldigvis er han ikke og bliver aldrig min søns far...
Så pengene. dem får han bare..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.