Hvad synes I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal jeg søge konfirmationstilskud fra min søns "på papiret far"...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.293 visninger
42 svar
0 synes godt om
7. februar 2009

Honningblomst

Hej piger...

Jeg er så småt ved at tænke over hvordan og hvorledes til min søns konfirmation om 2 år...jeg kan søge om tilskud fra "på papiret faderen" sølle 3000kr...han har ikke sæt min søn siden han var 4 år og har selv valgt fra.

Hvad mener I...skal jeg søge om at få de penge eller ej...jeg har besluttet mig for hvad jeg gør, tror jeg...men vil lige høre hvad I mener og gerne hvorfor??

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2009

tasha33

hej eva
selvfølgelig skal du søge om at få dem, det kan godt være at han selv har valgt fra, men han er stadig hans far og burde betale hvad der dertil hører med også konfirmation. en gang børn altid børn og det må man tage ansvar for selv om man ikke har noget med barnet at gøre.
forresten fik du luftet buksedragten i går
knuz natasha

Anmeld

7. februar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
tasha33 skriver:

hej eva
selvfølgelig skal du søge om at få dem, det kan godt være at han selv har valgt fra, men han er stadig hans far og burde betale hvad der dertil hører med også konfirmation. en gang børn altid børn og det må man tage ansvar for selv om man ikke har noget med barnet at gøre.
forresten fik du luftet buksedragten i går
knuz natasha

Helt enig! Jeg ville også søge hvis det var mig

Anmeld

7. februar 2009

charlottekri

Søg, søg søg det er vel en slags børnebidrag, og det får du vel stadig af ham??

Anmeld

7. februar 2009

bette

han skal betale sådan er det bare

Anmeld

7. februar 2009

Honningblomst

charlottekri skriver:

Søg, søg søg det er vel en slags børnebidrag, og det får du vel stadig af ham??

Jojo...men han ville helst være fri...nu han ikke får noget for sine penge...hans ord...

Anmeld

7. februar 2009

charlottekri

Jamen han har jo selv valgt ikke at få noget for pengene... har jeg ret??

Anmeld

7. februar 2009

mor til en del

Ja nu sidder jeg jo som modparten, altså min mand skal temmelig sikkert betale konfirmations bidrag til hans søn, og jeg finder det dybt urimligt. Vi/min mand bliver jo ikke inviteret med til den fest, men envi vil selv holde en fest for ham enten weekenden før eller efter den officiele dag.

Jeg har selv to børn som er dele børn, og jeg har ikke søgt fra deres far, men vil aftalte at holde hver vores fest. Delte så tøjudgifterne en købte til konfiramtionen, og den anden blå mandags tøjet...
Faderen havde den ældste på dagen, og jeg den yngste. Vi var så samlet i kirken.
Det tror jeg heller ikke på at vi/min mand får lov til hos min pap søn, og insitserer vi, så er det jo drengen der kommer til at lide under moderens modstand...

Lisbeth.

Anmeld

7. februar 2009

mor til en del

Forresten må jeg lige tilføje, at vi jo har sønnen regelmæssigt, og har haft det siden han var spæd...

Anmeld

7. februar 2009

Honningblomst

charlottekri skriver:

Jamen han har jo selv valgt ikke at få noget for pengene... har jeg ret??

Du har helt ret....det er hans eget valg og derfor holder han jo heller ikek selv en fest for sin søn...han køber ikke fødselsdagsgave...vi hører intet fra manden fordi han ikke gider se sin søn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.