holder i jul..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Gaia

Kimmie. skriver:

mine forældre er religiøse katolikker. Så det er såmen derfor  

det giver jo meget god mening . Nu er jeg meget nysgerrig som person, vil du ikke fortælle hvordan jeres jul så forgår? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Jonatansmor

Vi holder jul, elsker julen. Men vi er ikke kristne, så vi går ikke i kirke og holder ikke jul fordi det er Jesu fødsel.

Vi holder jul fordi det som regel er det tidpunkt af året hvor alting går lidt i stå, vi har tiden og roen til at fordybe os i hinanden og vores små sysler.

Plus - jeg er vild med at bage, nusse og hygge - sidst i november kammer det helt over

Spiser ikke and, men spiser til gengæld nok risalamande og juleknas at det mere end opvejer hinanden

Anmeld

1. november 2011

Benjamins'mor

Vi holder jul! Og EEEELSKER det! Det er bare den bedste tid på året, udover den dag man har fødselsdag!

Glæder mig helt vildt til om få uger, hvor vi kan begynde at pynte op og have julebagning.

Anmeld

1. november 2011

mortilflere

Ja men først efter jeg har fået børn , før det kørte jeg som anden mand på min fars handicap bus selvskab , så ældre og handicappet kunne komme ud , vi holdte så jul mellem kl 19 og 20.30 hvor de derefter skal hjem igen , vi kørte fra kl 08 til 03 , men en rigtig hyggelig dag

I år kommer min mor til os (min far er desværre død) , og det er jeg glad for da en af mine terminer jo er den 17/12 .....

Og bonden der køre sneplov jo nok ik er hjemme

Anmeld

2. november 2011

Kimmie.

Gaia skriver:

det giver jo meget god mening . Nu er jeg meget nysgerrig som person, vil du ikke fortælle hvordan jeres jul så forgår? 

Juleaften, den 24 får vi kalkun og Kl. 24 går vi til midnatsmesse i vores lokale katolskekirke, og derefter tager vi hjem til den nærmeste familie hvor der udveksles gaver (en gave til hver, da vi får julegaver hellig trekongersdag, 6.januar) og så er der bare familie hygge. 

Vil lige tilføje at den 8 december også er en slags juleaften  

Anmeld

2. november 2011

wamse

jeg ved ikke om jeg holder jul i år. Min datter skal for første gang holde jul, ved hendes far, og mine drenge ved deres far, så ved ikke hvad jeg finder på endnu

Mon man kan få bragt pizza ud den aften 

eller bedre endnu sushi 

Anmeld

2. november 2011

Laura.

Ja, jeg ELSKER jul, elsker julepynt, elsker sne og bare elsker hele december måned..

Anmeld

2. november 2011

M (:

Zafir skriver:

Helt sikkert! Tre dage i træk. Hedninge jul 23 dec. Almindelig familie jul den 24. Og hygge den 25. Nogen år også julefrokost den 26, men vidst ikke i år. :-)

Hvad ligger der i hedningejul?

Anmeld

2. november 2011

SussieThyssen

lucas<3 skriver:

er endelig bare lidt nys for og se om der er nogle her inde der ikke holder jul....

men jeg holder jul hver år..   elsker julen..

Også her...vi er totalt julemennesker..det er årets største højtid i familien, også selvom en del af os ikke er kristne.

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. november 2011

Gaia

Kimmie. skriver:

Juleaften, den 24 får vi kalkun og Kl. 24 går vi til midnatsmesse i vores lokale katolskekirke, og derefter tager vi hjem til den nærmeste familie hvor der udveksles gaver (en gave til hver, da vi får julegaver hellig trekongersdag, 6.januar) og så er der bare familie hygge. 

Vil lige tilføje at den 8 december også er en slags juleaften  

Troede i fik gaverene den 25 men altså har jeg forstået det rigtig: i får en gave hver den 24/25 og så får I julegaver den 6 jan.?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.