holder i jul..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

lycly

Jeg ELSKER julen, og jeg er den helt store juler ! Med juletræ hele december, adventskrans, kalenderlys, chokoladekalender (:p) kirke juleaften, and, gaver og dans om juletræet Hele molevitten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Peanut

Har stemt nej.. For vi har ikke holdt jul hvert år vi har været sammen..

Det betyder ikke så meget for os at fejre julen, så hvis vi to er alene, laver vi hygger vi med lidt julemad og køber julegaver, men det er ikke det helt store med at vi pynter vildt op og følger med i julekaldender og kalenderlys hver dag. 

Grunden til at vi to kan være alene engang imellem, er fordi der er langt til begge vores familier, og at der efterhånden er flere og flere "fremmede" med til min families jul (mine forældre er blevet skildt og har hver i sær fundet nye kærester, der har børn). Og vi har ikke rigtig lyst til at fejre det med "fremmede", så vil vi hellere være alene.. Plus at jeg er landbrugsmedhjælper, så der er ofte noget arbejde i julen.

Men hvis vi en dag får børn, vil vi helt sikkert gøre mere ud af julen 

Anmeld

28. oktober 2011

MorDk

Ja jeg holder holder jul  Synes det er en skøn tid...

Anmeld

28. oktober 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
MedRogn skriver:

Må man have lov at spørge hvorfor? 

Ja, selvfølgelig må du det Jeg er muslim og fejrer derfor ikke de kristne højtider.

Anmeld

28. oktober 2011

Københavnermor

PT skriver:

Ja, selvfølgelig må du det Jeg er muslim og fejrer derfor ikke de kristne højtider.

Nå okay..  Det giver jo god mening. 

Anmeld

28. oktober 2011

pussekat

jep hold jul efter jeg her få en mand som også elsker jul og vi skal hjemme til svigermor og far og hold jul  elsker når min svigemor lave mad og alle de dejlig julegave

Anmeld

28. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Ja jeg holder jul  Med en dejlig familie og lækker mad og gode gaver!

Anmeld

28. oktober 2011

Sørens

Uuuh ville så gerne elske julen igen! Min svigermor som jeg elsker over alt på jorden (hun er en slags reservemor, da jeg ikke har min egen) hun fik desværre store blødninger i hjernen i dec måned for snart 4 år siden og siden da har julen bare ikke været det samme! Men tror og håber at jeg og min mand og et forhåbentlig kommende barn kan opbygge vores egne traditioner og få en god gammeldags jul igen!!

Anmeld

28. oktober 2011

birthee

Ja, vi holder jul  I år skal vi holde jul hjemme for første gang, mig, min mand og vores 2 dejlige børn  Jeg elsker jul, og igår tyvstartede min søn og jeg med at se dyrlægens plejebørn...

Anmeld

28. oktober 2011

Carina:-)

Ja,elsker jul-Starter allerede i november

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.