Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zafir skriver: Det er jo heller ikke såååååå normalt at være Og vi er ikke sådan nogen regelrette nogen. Vi bloter når det passer os og ikke nødvændigvis på solhverv osv... Men det er mega fedt...
Det er jo heller ikke såååååå normalt at være Og vi er ikke sådan nogen regelrette nogen. Vi bloter når det passer os og ikke nødvændigvis på solhverv osv... Men det er mega fedt...
Det er altid spændende, når man tør gå i mod stømmen.. Er ikke selv specielt troene, men har altid fundet religion meget spændende!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min kæreste og jeg elsker julen Den ville ikke kunne undværes for mit vedkommende !
Gaia skriver: Troede i fik gaverene den 25 men altså har jeg forstået det rigtig: i får en gave hver den 24/25 og så får I julegaver den 6 jan.?
Troede i fik gaverene den 25 men altså har jeg forstået det rigtig: i får en gave hver den 24/25 og så får I julegaver den 6 jan.?
gaver den 24+25 og derefter den 6 januar.
Julen er hyggeligt, men den er blevet mere stressende, når man nu er blevet ældre synes jeg.
Men elsker at se familien mere end vanligt
Kimmie. skriver: gaver den 24+25 og derefter den 6 januar.
Det er da herligt
Gaia skriver: Det er da herligt
ja !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128