holder i jul..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Gaia

Gaia skriver:

Troede i fik gaverene den 25 men altså har jeg forstået det rigtig: i får en gave hver den 24/25 og så får I julegaver den 6 jan.?  

Nåja hvad sker der den 8 bare nysgerrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Zafir

M (: skriver:

Hvad ligger der i hedningejul?

Vi er jo asatro, Tom og jeg. Så vi holder et dejlig blót ude i skoven med vores gode venner og hylder vores guder med bål og halløj. Så går vi hjem og holder en dejlig fest inden og siger glædelig jul ved 23 tiden inden juleaften den 24. Det er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ dejligt og altid helt magisk

Anmeld

2. november 2011

SjeBets

har stemt nej, fordi i år holder vi ikke jul, vi er en sammebragt familie og alle vores (4) unger er hos de andre forældre, så vi tager en tur til østrig i stedet for. Da jeg synes bare ikke jul er særlig fed  uden mine unger. prøvede det for førstre gang forrige år .. og det var ret ubehageligt 

Men har vi ungerne så skal der jules som en gal, elsker jul når mine unger er her 

Anmeld

2. november 2011

SjeBets

fejl

Anmeld

2. november 2011

Diana...

JA jeg holder jul, julen betyder SÅ meget for mig. Jeg elsker den hygger der er ved julen ikke kun juleaften men hele december måned og jeg går meget op i det  I år har jeg 2 dejlige børn til juleaften og jeg glæder mig til især Lucas reaktion fordi han nu er blevet så stor at han forstå det. 

Dog er min morfar næsten lige gået bort og det bliver rigtig rigtig hård men vi gør det bedste for at få en lige så god jul og han er jo hos os alligevel 

Anmeld

2. november 2011

Diana...

Zafir skriver:

Vi er jo asatro, Tom og jeg. Så vi holder et dejlig blót ude i skoven med vores gode venner og hylder vores guder med bål og halløj. Så går vi hjem og holder en dejlig fest inden og siger glædelig jul ved 23 tiden inden juleaften den 24. Det er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ dejligt og altid helt magisk

Ej det lyder bare SÅ hyggeligt. 

Anmeld

2. november 2011

Zafir

Diana... skriver:

Ej det lyder bare SÅ hyggeligt. 

Det er det I HVERTFALD OGSÅ!!

Anmeld

2. november 2011

Dansker I Holland

JA for fanden ELSKER julen MEGA meget glæder mig som et lille barn hihi...

Anmeld

2. november 2011

M (:

Zafir skriver:

Vidste godt, at i var asatro, ved bare ikke så meget om det, selvom det lyder lidt spændende..

Anmeld

2. november 2011

Zafir

M (: skriver:

Vidste godt, at i var asatro, ved bare ikke så meget om det, selvom det lyder lidt spændende..

Det er jo heller ikke såååååå normalt at være
Og vi er ikke sådan nogen regelrette nogen. Vi bloter når det passer os og ikke nødvændigvis på solhverv osv...

Men det er mega fedt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.