Hvad syntes i om dette dilemma?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

lio

Du er jo blevet spurgt, så synes jeg ikke de skal droppe det pga. dig? - Hvis du ikke var blevet spurgt så var det noget andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Clisolka

Jeg har svaret super fint!

Det er ærgeligt at du ikke har råd, men se det positive i det = du har mere fred i de dage de er væk på arbejdet 

Hvis du mener at de ikke tager dig med i sociale sammenhænge, hvorfor så ikke begynde at lave noget mere socialt med dem andre dage - det betyder ikke at der skal bruges penge 

Anmeld

28. oktober 2011

Anonym trådstarter

Kan se nogle har misforståe et af mine indlæg.
Chefen har sagt god for turen. Han vil ikke bestemme om folk skal tage afsted eller ej og det skal han nødvendigvis heller ikke.
Så ingen problem i det.
--
Turen koster omkring 3-4000 kr. + en fridag.
Og den er ikke firmaarrangeret, men arrangeret af medarbejdere.
Nogle enkelt medarbejder har sat beløbet og har ikke hørt os andre om vi kan være med på det niveau.

Anmeld

28. oktober 2011

Jeia

Ja surt for dig at du ikke har råd, men det kan andre ikke svide for. Synes ikke at chefen i dette tilfælde kan blande sig i, hvad folk vælger at bruge sine fridage på, hvis det er fint med ham/hende at så mange  tager fri på en gang.

Det er jo helt normalt, at der på arbejspladser bliver arrangeret sociale aktiveter, hvor nogle af forskellige grunde ikke kan deltage, sådan er det bare.

Anmeld

28. oktober 2011

LR85

Hvi man ikke har råd er det jo ikke 'de andres problem' så synes sagtens de kan tage afsted og så må man nyde det på deres vejne.

Anmeld

28. oktober 2011

N&J

Anonym skriver:

Pointen er at jeg Føler mig sat uden for det sociale pga min
Økonomi...

Men sådan er det nu engang bare, jeg kan heller ikke komme med på studietur, da jeg ikke kan eller har råd til at tage min datter med denne gang, så jeg må blive hjemmet, surt - ja, men det er da ikke alle andres skyld at jeg ikke kan komme med - det er jo mine egne omstændigheder, jeg syntes hvis det virkelig går dig så meget på, så må du låne pengene evt. af dine forældre eller venner eller ligende. Jeg forstår godt du syntes det er træls, men det berettigere da ikke at man ønsker at tage oplevelsen væk fra andre. 

Anmeld

28. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg ønsker ikke, at de andre ikke skal have oplevelsen.

Er bare af den opfattelse, at når man arrangerer noget på en arbejdsplads, så skal man lægge niveaut, så alle har en fair chance for at komme med. Særligt når det berører en arbejdsdag, hvor man forventer at de der bliver hjemme, tager en ekstra tørn.

I mine øjne svare det til at inviterer nogen og ikke nogen andre, da man udemærket kender konsekvensen af tilmeldingen pga. beløbets størrelse.

Hvad de gør i weekenderne, er jeg ligeglad med.

Det skal dertil lige siges, at jeg ikke var blevet spurgt. Men har fået nys om turen af omveje.
Jeg er en del af et "lille" team 9 ansatte i et stort team på 18 og 6 fra det lille team skal afsted og flere fra det store team skal med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.