Hvad syntes i om dette dilemma?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan ville du have det med at en gruppe af kollegaer i fællesskab tog en tur til London fra torsdag til søndag. Du har ikke råd til at komme med og må sige nej tak. Men du skal på arbejde torsdag og fredag og tage tørnen for dem der tager afsted.....

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.434 visninger
36 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

Anonym trådstarter

Har denne situation på min arbejdsplads... Er selv bleve knotten over det.... Ved ikke om jeg skal sige noget??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

MorTilEn2013Dreng

Jeg ville sige dem som ikke kunne komme med havde fri så

Anmeld

28. oktober 2011

Wimmie

Anonym skriver:

Har denne situation på min arbejdsplads... Er selv bleve knotten over det.... Ved ikke om jeg skal sige noget??

Hvis de skal afsted for at arbejde i London er det én ting, så er det måske fair nok at den/dem der ikke tager med arbejder herhjemme imens.

Men hvis det er en hygge/fornøjelsestur uden arbejde, så synes jeg da det er noget fusk at den/dem der ikke kan komme med så ikke får fri imens 

Anmeld

28. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Wimmie skriver:

Hvis de skal afsted for at arbejde i London er det én ting, så er det måske fair nok at den/dem der ikke tager med arbejder herhjemme imens.

Men hvis det er en hygge/fornøjelsestur uden arbejde, så synes jeg da det er noget fusk at den/dem der ikke kan komme med så ikke får fri imens 

Anmeld

28. oktober 2011

N&J

Jeg forstår ikke helt problemet, det er jo ikke deres skyld at alle ikke kan komme med, hvorfor skal de så ikke have en tur - det finder jeg måske en smule småligt, men jeg er også uddannet indenfor et område hvor alle årets 365 dage er arbejdsdage, så har været vant til arbejdspladser hvor der er altid er nogen der skal arbejde mens andre hygger sig til fx. personalefester - så det ville jeg ikke bruge min energi på. 

Anmeld

28. oktober 2011

Plysbjørnen

Jeg har svaret Neutral, men det er set ud fra at, jeg ville have det helt fint med at de tog af ste, men de skal ikke forlange at jeg laver deres arbejde, ville kun lave mit eget "normale" arbejde.

Anmeld

28. oktober 2011

FrkT

Har stemt at det er ok, det er fint de tager til London mens jeg arbejder (eller hvordan det nu lige ordret stod). Kan ærlig talt ikke se noget som helst galt med det. Og nu ved jeg ikke hvilken branche du arbejder i, men tænker at du nok ikke skulle arbejde hvis det ikke var nødvendigt og der ikke var nogen der skulle arbejde. Men under alle omstændigheder synes jeg det er noget småligt pjat af dig at blive sur over de ændre tager afsted, bare fordi du ikke selv har råd. Har man ikke så mange penge at gøre med går man af og til glip af nogle ting her i livet, sådan er det nu engang, det ved jeg personligt alt om, men det giver altså hverken én ret eller grund til at blive sure på dem der HAR råd - det er jo heller ikke deres skyld at du ikke har råd. Så jeg synes ærlig talt du skal kravle ud af dit selvmedlidenhedshul og ønske de andre en god tur, og så kan du jo glæde dig over at du ikke bruger de penge du alligevel ikke har på sådan en tur :-)

Anmeld

28. oktober 2011

maria_wlt

Jeg har stemt at det er okay.. De kan ikke gøre meget ved at du ikke har råd

Synes det ville have været noget andet hvis det var fordi du slet ikke var blevet spurgt.

Anmeld

28. oktober 2011

marius' mor

Hmm, er det en tur arbejdet har arrangeret eller er det noget der er gjort af medarbejderne??

Anmeld

28. oktober 2011

Pige2009

Jeg ville sige, det var fint nok, at de tog afsted.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.