efteråret i billeder (spam!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

Becks

Dinna88 skriver:

Godaften!

Som efteråret dog er kommet.. Var ude at lede efter nogle RØDE blade i dag, meeen... Det var nu nemmere at finde gule Jeg skal godt nok ud af døren lige om lidt, men vil lige vise jer nogle af de billeder jeg fik taget af det SMUKKE landskab!

Super flotte billeder

Er det Fladbro? Den giver mig så mange minder om min mormor, som boede i Randers hele sit liv!

TAK fordi du lige fik mig tilbage til minderne om nogle dejlige ferier, både som barn, teenager og starten af voksenlivet hos min mormor!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Dinna88

Tutter skriver:

Super flotte billeder

Er det Fladbro? Den giver mig så mange minder om min mormor, som boede i Randers hele sit liv!

TAK fordi du lige fik mig tilbage til minderne om nogle dejlige ferier, både som barn, teenager og starten af voksenlivet hos min mormor!

Tuuusinde tak

Ja, broen og svampene er derfra, træerne er inde fra Tøjhushaven, men det så præcis sådan ud ude ved Fladbro Åh, hvor skønt, at du lige fik en tur ned ad memorylane -  du kan da holde lidt øje, jeg fotograferer ofte Randers  området

Anmeld

31. oktober 2011

Pige2009

Dinna88 skriver:

Hold da op - det er virkelig sødt af dig! Det er klart det flotte kompliment jeg har fået Tusinde tak!! (Jeg uddanner mig til fotograf senere i livet, når jeg har ´taget min kandidat, jeg håber jeg kan komme til at arbejde med det!)

Det har jeg slet ikke overvejet... Eller jo på en måde.. Jeg tænkte engang på at "sælge" billedet væk, men jeg tænkte, at der ikke var meget i det, fordi folk jo så har det, og bare kan give det videre osv - kan man forhindre det, somehow? 

Velbekomme. Jeg er virkelig imponeret. Du har til enhver tid rettighederne til dine billeder og enhver videredistribution bør være ulovlig medmindre du har givet tilladelse til det.

Men med foto på lærred, mener jeg der er god fremtidsperspektiver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.