efteråret i billeder (spam!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

Dinna88

B&J skriver:

jeg elsker dine billeder de er så utrolige smukke og der er så mange følelser i og en masse tanker og energi

du er super dygtig

Åh, hvor er du sød!! Tusinde tak, virkelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Dinna88

emsaroto skriver:

Nice! hehe

flotte billeder, specielt fordi der er MEGA efterårs agtige  
Synes godt om  

Tak!! Jeg håbede også de ville være efterårs-agtige, det var det eneste jeg gik efter Men f.eks. alle de gule blade - de blev brune på billederne  Så er glad for, at det gik.

Anmeld

28. oktober 2011

ekzunz

Fine billeder. Men jeg forstår ikke hvorfor din kreative hobby ikke skal under kategorien "Kreativ" lige som alle de andre der laver noget kreativt i deres fritid??

Anmeld

28. oktober 2011

Dinna88

Znuzke skriver:

Fine billeder. Men jeg forstår ikke hvorfor din kreative hobby ikke skal under kategorien "Kreativ" lige som alle de andre der laver noget kreativt i deres fritid??

Fordi jeg er et af de fjolser der glemmer diverse kategorier

Anmeld

28. oktober 2011

Clisolka

Smukke smukke billeder 

Anmeld

28. oktober 2011

Tullebobs

Du er knagenfisme dygtig!

Anmeld

28. oktober 2011

Pige2009

Dinna88 skriver:

Tusinde tak!!

Velbekomme. Synes de er super flotte. Har du overvejet at sælge dem via hjemmeside f.eks. som foto på lærred! Du har virkelig en fremtid inden for den branche

Anmeld

28. oktober 2011

Dinna88

Babymor2010 skriver:

Smukke smukke billeder 

Tusinde, tusinde tak

Anmeld

28. oktober 2011

Dinna88

Tullebobs skriver:

Du er knagenfisme dygtig!

Hehe Tusinde tak. Jeg prøver i hvert fald!

Anmeld

28. oktober 2011

Dinna88

Baagøe skriver:

Velbekomme. Synes de er super flotte. Har du overvejet at sælge dem via hjemmeside f.eks. som foto på lærred! Du har virkelig en fremtid inden for den branche

Hold da op - det er virkelig sødt af dig! Det er klart det flotte kompliment jeg har fået Tusinde tak!! (Jeg uddanner mig til fotograf senere i livet, når jeg har ´taget min kandidat, jeg håber jeg kan komme til at arbejde med det!)

Det har jeg slet ikke overvejet... Eller jo på en måde.. Jeg tænkte engang på at "sælge" billedet væk, men jeg tænkte, at der ikke var meget i det, fordi folk jo så har det, og bare kan give det videre osv - kan man forhindre det, somehow? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.