Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dinna88 skriver: Godaften! Som efteråret dog er kommet.. Var ude at lede efter nogle RØDE blade i dag, meeen... Det var nu nemmere at finde gule Jeg skal godt nok ud af døren lige om lidt, men vil lige vise jer nogle af de billeder jeg fik taget af det SMUKKE landskab!
Godaften!
Som efteråret dog er kommet.. Var ude at lede efter nogle RØDE blade i dag, meeen... Det var nu nemmere at finde gule Jeg skal godt nok ud af døren lige om lidt, men vil lige vise jer nogle af de billeder jeg fik taget af det SMUKKE landskab!
Smukt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dinna88 skriver: Tak! Kun det enkelte med broen. Den bro er SÅ flot, men umulig at gå op ad, når der er smattet derude. Resten er fra Tøjhushaven og Skovbakken
Tak! Kun det enkelte med broen. Den bro er SÅ flot, men umulig at gå op ad, når der er smattet derude. Resten er fra Tøjhushaven og Skovbakken
Arh, syntes nok jeg kunne kende den.. Så må du næsten være fra Randers?
Baagøe skriver: Smukt!
Tusinde tak!!
M (: skriver: Arh, syntes nok jeg kunne kende den.. Så må du næsten være fra Randers?
Det er jeg i hvert fald! Er du også det?
Dinna88 skriver: Det er jeg i hvert fald! Er du også det?
Ja, det er jeg (: Hm, ud fra den tidligere tråd kan jeg konkludere, at du har gået på stx - er det Paderup eller Statsskolen?
Super flotte billeder...
jeg elsker dine billeder de er så utrolige smukke og der er så mange følelser i og en masse tanker og energi
du er super dygtig
Nice! hehe
flotte billeder, specielt fordi der er MEGA efterårs agtige Synes godt om
M (: skriver: Ja, det er jeg (: Hm, ud fra den tidligere tråd kan jeg konkludere, at du har gået på stx - er det Paderup eller Statsskolen?
Fedt Det er selvfølgelig staten
Mira0911 skriver: Super flotte billeder...
Taaaak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128