efteråret i billeder (spam!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.863 visninger
32 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

Dinna88

Godaften!

Som efteråret dog er kommet.. Var ude at lede efter nogle RØDE blade i dag, meeen... Det var nu nemmere at finde gule Jeg skal godt nok ud af døren lige om lidt, men vil lige vise jer nogle af de billeder jeg fik taget af det SMUKKE landskab!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

morethanperfect

Dinna88 skriver:

Godaften!

Som efteråret dog er kommet.. Var ude at lede efter nogle RØDE blade i dag, meeen... Det var nu nemmere at finde gule Jeg skal godt nok ud af døren lige om lidt, men vil lige vise jer nogle af de billeder jeg fik taget af det SMUKKE landskab!

Behøver jeg egentlig og sige noget ?! 

Nu kommer vi snart op til dig så vi kan få taget smukke billeder i naturen !

Anmeld

27. oktober 2011

Dinna88

morethanperfect skriver:

Behøver jeg egentlig og sige noget ?! 

Nu kommer vi snart op til dig så vi kan få taget smukke billeder i naturen !

Haha! hvor er du bare sød!

Uh, Oscars hår ville se så flot ud blandt de gule/brune/orange blade! I må meeeeeeeeeeget gerne snart komme herop!

Anmeld

27. oktober 2011

morethanperfect

Dinna88 skriver:

Haha! hvor er du bare sød!

Uh, Oscars hår ville se så flot ud blandt de gule/brune/orange blade! I må meeeeeeeeeeget gerne snart komme herop!

Ja det ville det
Åh , der er bare så langt .. Må lige se hvad det blir til , kunne være rigtig sjovt

Anmeld

27. oktober 2011

Dinna88

morethanperfect skriver:

Ja det ville det
Åh , der er bare så langt .. Må lige se hvad det blir til , kunne være rigtig sjovt

Ja, der er virkelig langt  Du kunne jo tage at komme til julefrokosten ved Dorthe (Mira) det er vist et sted i midtjylland

Anmeld

27. oktober 2011

morethanperfect

Dinna88 skriver:

Ja, der er virkelig langt  Du kunne jo tage at komme til julefrokosten ved Dorthe (Mira) det er vist et sted i midtjylland

Med min lille sure baby ?
Hæhæ ...............  

Anmeld

27. oktober 2011

Dinna88

morethanperfect skriver:

Med min lille sure baby ?
Hæhæ ...............  

Orrrrrrrrrrrrrrrk ja! Jeg er sikker på, at han nok skal blive underholdt. Eller lad Daniel få en far/søn dag med ham

Anmeld

27. oktober 2011

M (:

Dinna88 skriver:

Godaften!

Fine billeder! Hvor er de taget? I Fladbro?(:

Anmeld

27. oktober 2011

Dinna88

M (: skriver:

Fine billeder! Hvor er de taget? I Fladbro?(:

Tak! Kun det enkelte med broen. Den bro er SÅ flot, men umulig at gå op ad, når der er smattet derude. Resten er fra Tøjhushaven og Skovbakken

Anmeld

27. oktober 2011

morethanperfect

Dinna88 skriver:

Orrrrrrrrrrrrrrrk ja! Jeg er sikker på, at han nok skal blive underholdt. Eller lad Daniel få en far/søn dag med ham

Tror ik det går .. Desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.