3 børn - hvor mange kvm hus??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Lone Jakobsen

vi har så 4 børn. men bor på 175m2. her er der et værelse til hver af børnene, plus et ekstra værelse til dagplejen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

Miss Church

Lisbeth85 skriver:

Hejsa de damer!

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvor mange kvm familierne herinde på 2 voksne og 3 børn har? Og er det nok eller kunne i tænke jer flere?

Jeg kigger en smule efter et hus i nærheden af Herning og omegn, og er kommet i tvivl om, hvor meget der egentlig er nødvendigt, når man er en stor familie. Jeg har kun en dejlige lille søn nu, men jeg vil gerne have 3 børn i alt. Og jeg er ikke typen, som gider flytte mange gange, fordi der er en baby på vej igen. Jeg ved det er det, som jeg vil have, og så kan man lige så godt købe noget, som man ikke nødvendigvis skal fra, hvis man får 3 børn

Kom gerne med jeres input

Hej

Jeg tænker omkring 150 kvm.? Men det kommer jo meget an på hvilke krav man har og så videre. 

Men du skal da også lige have et lille tillykke med maven med på vejen

Held og lykke med det hele

Anmeld

5. november 2011

Muffin

Vi bor på 120, der er 4 værelser, et stort køkken alrum, en stue, et badeværelse- og så loftet til opbevaring af alt det ragelse vi ikke har fremme  Og så er der haven selfølgelig. Det fungere fint til 2 voksne og to børn. Og der er da stadig et værelse til barn nr 3

Anmeld

6. november 2011

Lisbeth85

Miss Church skriver:

Hej

Jeg tænker omkring 150 kvm.? Men det kommer jo meget an på hvilke krav man har og så videre. 

Men du skal da også lige have et lille tillykke med maven med på vejen

Held og lykke med det hele

Der er ingen nummer 2 på vej endnu Men man skal jo være godt forberedt jo - og tak - det kunne du jo ikke vide jo.

Anmeld

6. november 2011

Miss Church

Lisbeth85 skriver:

Der er ingen nummer 2 på vej endnu Men man skal jo være godt forberedt jo - og tak - det kunne du jo ikke vide jo.

Arg Synes jeg bare du skrev. Men så skal du hvert fald have go' vind på vejen 

Anmeld

6. november 2011

Bryndis

Vi er to voksne og to børn indtil videre og vi har et hus på 250 kvm som består af to børneværelser, et soveværelse, 3 badeværelser, en stue som er forbundet med spisestue og køkken, et stort legeværelse, en for gang, en baghus som består af et stort rum som vi lige nu bruger til vaskerum og et mindre rum som vi bruger til opbevaring. Men det skal i fremtiden renoveres så vi kan få nogle flere værelser Og så har vi en garage, en hundegård, en have, en teresse og et stykke grus til at parkere den ene bil på.

Og så har vi også et ekstra loft som vi ikke bruger til noget endnu da det bare er et ulækkert loftsrum. Og vores hus er i to plan.

Så her er masser af plads

Anmeld

6. november 2011

Fru Hansen

Umiddelbart vil jeg anbefale dig at kigge mere på indretning og antal af værelser end m2. Der er stor forskel på hvordan huse er indrettet og hvordan m2 er fordelt. 
Jeg ville kigge på om der var et godt og funktionelt køkken og bryggers. Og helst mere end et badeværelse Om forældresoveværelset ligger langt fra børneværelserne osv osv

Anmeld

6. november 2011

twinboys

Lisbeth85 skriver:

Hejsa de damer!

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvor mange kvm familierne herinde på 2 voksne og 3 børn har? Og er det nok eller kunne i tænke jer flere?

Jeg kigger en smule efter et hus i nærheden af Herning og omegn, og er kommet i tvivl om, hvor meget der egentlig er nødvendigt, når man er en stor familie. Jeg har kun en dejlige lille søn nu, men jeg vil gerne have 3 børn i alt. Og jeg er ikke typen, som gider flytte mange gange, fordi der er en baby på vej igen. Jeg ved det er det, som jeg vil have, og så kan man lige så godt købe noget, som man ikke nødvendigvis skal fra, hvis man får 3 børn

Kom gerne med jeres input

Mit hus er 172kwm og vi er om eftermiddagen mig, mine 2 drenge på 8 1/2 år og 5 dagplejebørn...

ellers er vi 2 voksne og 2 børn når jeg og gemalen har fri fra arbejde og drengene er hjemme fra skole...'

Majbritt

Anmeld

7. november 2011

Lisbeth85

Fru Hansen skriver:

Umiddelbart vil jeg anbefale dig at kigge mere på indretning og antal af værelser end m2. Der er stor forskel på hvordan huse er indrettet og hvordan m2 er fordelt. 
Jeg ville kigge på om der var et godt og funktionelt køkken og bryggers. Og helst mere end et badeværelse Om forældresoveværelset ligger langt fra børneværelserne osv osv

Ja, det betyder meget, hvordan indretningen er - helt bestemt! Ledte også mere efter en form for idé af ca. hor mange kvm SYnes det er svært at søge på noget, når man er lidt blank. Men har fået mange gode svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.