3 børn - hvor mange kvm hus??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

sandorff

Lisbeth85 skriver:

Hejsa de damer!

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvor mange kvm familierne herinde på 2 voksne og 3 børn har? Og er det nok eller kunne i tænke jer flere?

Jeg kigger en smule efter et hus i nærheden af Herning og omegn, og er kommet i tvivl om, hvor meget der egentlig er nødvendigt, når man er en stor familie. Jeg har kun en dejlige lille søn nu, men jeg vil gerne have 3 børn i alt. Og jeg er ikke typen, som gider flytte mange gange, fordi der er en baby på vej igen. Jeg ved det er det, som jeg vil have, og så kan man lige så godt købe noget, som man ikke nødvendigvis skal fra, hvis man får 3 børn

Kom gerne med jeres input

vi er to voksne og 3 børn. vi har 234 m2 - det syntes vi er meget passende, behøver ihvertfald ikke mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Lisbeth85

Jibbe skriver:

Vores hus er 152 kvm. Her er 3 børneværelser i rimelig størrelse og 1 soveværelse. Vi elsker eet og synes det er passende!

Det lyder også helt perfekt til sådan en størrelse familie, så det er nok noget i den størrelse, som jeg skal finde

Anmeld

26. oktober 2011

Lisbeth85

sandorff skriver:

vi er to voksne og 3 børn. vi har 234 m2 - det syntes vi er meget passende, behøver ihvertfald ikke mere

Ja okay Jeg regner med at mindre også kan gøre det

Anmeld

26. oktober 2011

Mi

Vi har tre børn i alderen 7 år og 2 år. Vores hus er ca 185 kvm i to plan. Stue og køkken er nedenunder og børneværelserne er overnpå, og ligger ud over garagen. Så når børnene larmer, så kan vi ikke høre dem så godt, det er dejligt. Huset størrelse og indretning er egentlig perfekt, MEN der er meget at holde på, og jeg elsker ikke at rydde op

Anmeld

26. oktober 2011

Lisbeth85

Mi skriver:

Vi har tre børn i alderen 7 år og 2 år. Vores hus er ca 185 kvm i to plan. Stue og køkken er nedenunder og børneværelserne er overnpå, og ligger ud over garagen. Så når børnene larmer, så kan vi ikke høre dem så godt, det er dejligt. Huset størrelse og indretning er egentlig perfekt, MEN der er meget at holde på, og jeg elsker ikke at rydde op

Jeg viul også hellere bruge tiden med børnene og ikke på at rydde op efter dem Men fedt med et stort hus - tror dog at 150 ca. er fint til os

Anmeld

26. oktober 2011

Jibbe

Lisbeth85 skriver:

Det lyder også helt perfekt til sådan en størrelse familie, så det er nok noget i den størrelse, som jeg skal finde

Ja vi behøver ikke flytte før vi stiller træskoene Også er det et 1-plans hus så vi ikke får problemer med dårlige ben når vi bliver ældre

Anmeld

26. oktober 2011

Mi

Lisbeth85 skriver:

Jeg viul også hellere bruge tiden med børnene og ikke på at rydde op efter dem Men fedt med et stort hus - tror dog at 150 ca. er fint til os

Jeg har kigget på indretningen i de huse som huscompaniet bygger, og ud fra deres tegninger tror jeg at jeg ville kunne finde et hus på ca 160 kvm perfekt. Men det handler meget om indretning, altså om der er spildplads.

Vi har tre børneværelser, soveværelse og toilet ovenpå, og et værelse, køkken, stue, bryggers og badeværelse nedenunder. Og absolut minimum af spildplads.

Huse kan jo godt være store uden at være praktisk indrettet.

Anmeld

26. oktober 2011

Lisbeth85

Jibbe skriver:

Ja vi behøver ikke flytte før vi stiller træskoene Også er det et 1-plans hus så vi ikke får problemer med dårlige ben når vi bliver ældre

Årh, det må være lækkert med sådan en følelse om, at man bare kan blive der så længe man lyster Sådan et sted vil jeg gerne have

Anmeld

26. oktober 2011

Jibbe

Lisbeth85 skriver:

Årh, det må være lækkert med sådan en følelse om, at man bare kan blive der så længe man lyster Sådan et sted vil jeg gerne have

Du ved at du har fundet det, når du ser det. Alt føltes bare rigtigt da vi kom indenfor... godt nok skulle der renoveres mere end vi lige havde planlagt fra starten af, men det var bare HUSET... hvis vi flytter herfra skal vi have bygget noget selv. Finder ikke andet hvor jeg er ligeså tilfreds tror jeg!

Anmeld

26. oktober 2011

Pia.

Jeg bor til  leje I et lækkert rækkehus med mine tre børn - alle tre børn har deres eget værelse og jeg har mit soveværelse - der er stort toilet på førstesalen (hvor værelserne ligger) med bad og et mindre toilet neden under som gæstetoilet - og så er der selvfølgelig køkken og stuen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.