Lisbeth85 skriver:
Hejsa de damer!
Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvor mange kvm familierne herinde på 2 voksne og 3 børn har? Og er det nok eller kunne i tænke jer flere?
Jeg kigger en smule efter et hus i nærheden af Herning og omegn, og er kommet i tvivl om, hvor meget der egentlig er nødvendigt, når man er en stor familie. Jeg har kun en dejlige lille søn nu, men jeg vil gerne have 3 børn i alt. Og jeg er ikke typen, som gider flytte mange gange, fordi der er en baby på vej igen. Jeg ved det er det, som jeg vil have, og så kan man lige så godt købe noget, som man ikke nødvendigvis skal fra, hvis man får 3 børn 
Kom gerne med jeres input 
Vi har 3 børn på 8 mdr., 7 år og 10 år. Pt. har vi 157 m2, men har netop solgt huset, fordi børneværelserne er alt for små. De er allesammen mellem 7½ og 8 m2.
(Huset er fra 1973). Specielt vores datter på 7 mangler mere plads til alle hendes legesager. Jeg tror bare, piger har mere L-O-R-T
end drenge.
Derudover kan det også være et problem, når de har en kammerat ovre for at sove, at der næsten ikke er gulvplads til to madrasser (de vil helst ligge sammen på gulvet)
.
Så vi skal til at i gang med at bygge et nyt hus på 188 m2 med 4 børneværelser (det sidste bliver brugt til opbevaring/kontor). Her bliver værelserne alle fire lige knap 12 m2 hver, og det glææææder jeg mig til!
Så et godt råd fra mig - gå efter et hus med store børneværelser!

Anmeld