3 børn - hvor mange kvm hus??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

Lisbeth85

Bondefruen skriver:

Ja, og så de to små bandit-drenge jeg har, de er overalt og i alt - VOLA der kan være meget skrammel på 299 kvm

Hehe.. kan forestille mig, at man får en masse ting samlet sammen, når der er plads til det hele Mine 90 kvm er fyldt totalt op, og vil virkelig gerne snart VÆK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

babyMark

vi bor på 142 kvm og venter barn nr. 2. jeg vil også gerne have 3 børn (tror jeg). Vi har 3 værelser og et soveværelse, men bruger lige nu det ene af værelserne til kontor, det har vi også brug for. Så vi bliver nok nødt til at flytte, hvis vi får 3 børn....men en mulighed er selvfølgelig også at bygge til hvis man lige pludselig står og mangler flere kvm.....

Anmeld

26. oktober 2011

Lisbeth85

babyMark skriver:

vi bor på 142 kvm og venter barn nr. 2. jeg vil også gerne have 3 børn (tror jeg). Vi har 3 værelser og et soveværelse, men bruger lige nu det ene af værelserne til kontor, det har vi også brug for. Så vi bliver nok nødt til at flytte, hvis vi får 3 børn....men en mulighed er selvfølgelig også at bygge til hvis man lige pludselig står og mangler flere kvm.....

Det er sandt, man behøver ikke just at flytte. Men jeg kan godt lide tanken om, at det sted man finder, det er der man bliver i et godt stykke tid

Anmeld

26. oktober 2011

dpb

vores hus er 100 kvm og ikke helt stort nok men det har meget at sig at indretningen er langt fra optimal... da vi købte det var det med planer om at udnytte at der var mulighed for at lave 1.sal, men de planer er udskudt på ubestemt tid grundet økonomi

Det var stort nok til 2 voksne og 2 børn, som vi var da købte det...men det kniber efter nr. 3 kom til og de to små er nødt til at dele vær....

Qnuz

Anmeld

26. oktober 2011

Fru Nielsen

Vi har et to plans hus på 149 kvm. Fordelt på 4 børneværelser, 1 soveværelse, stue, 2 badeværelser, køkken og gang..... Drengenes værelser ligger ovenpå og er 17 kvm også ligger der 1 badeværelse og gæsteværelse deroppe også.... Resten er nedenunder.......

Anmeld

26. oktober 2011

jeanett 26

Vi har et hus på 100kvm og vi har 3 børn

Drengene deler et stort værelse og

vores pige har sit eget et lille værelse

Vi har et alt muligt rum til alt vores tøj, legetøj og kontor

Vi sover så i stuen

nu venter vi så nummer 4 til januar og vi kan virkelig godt mærke der mangler plads

Anmeld

26. oktober 2011

merle2010

vi har 3 børn og  nr 4 på vej, og vi bor på 80 kvm

det er slet ikke nok, men vi leder også efter hus

så nu må vi se hvornår det går i opfyldelse...

Anmeld

26. oktober 2011

celkt

Alt er vel relativt. Vi har 2½ barn, sådan at forstå at min ældste kun er hjemme hos os hveranden weekend. Men han fylder nu stadig lidt.

Vi bor på 105 kvm, og det er altså lidt for småt. Pigerne deler værelse og min store dreng sover på kontoret når han kommer hjem. Min drøm er min 250 kvm når vi engang når til at skulle købe nyt hus.

Men igen, jeg e rogså vokset op på 400 kvm, så jeg har jo været vant til at have plads omkring mig...  hehe

Anmeld

26. oktober 2011

Lisbeth85

dpb skriver:

vores hus er 100 kvm og ikke helt stort nok men det har meget at sig at indretningen er langt fra optimal... da vi købte det var det med planer om at udnytte at der var mulighed for at lave 1.sal, men de planer er udskudt på ubestemt tid grundet økonomi

Det var stort nok til 2 voksne og 2 børn, som vi var da købte det...men det kniber efter nr. 3 kom til og de to små er nødt til at dele vær....

Qnuz

Træls at penge ikke hænger på træerne... håber at I får styr på det hele Jeg skal / vil gerne også have min. 140 kvm vil jeg mener

Anmeld

26. oktober 2011

Lisbeth85

Fru Nielsen skriver:

Vi har et to plans hus på 149 kvm. Fordelt på 4 børneværelser, 1 soveværelse, stue, 2 badeværelser, køkken og gang..... Drengenes værelser ligger ovenpå og er 17 kvm også ligger der 1 badeværelse og gæsteværelse deroppe også.... Resten er nedenunder.......

Ja, når man kommer op i en hvis størrelse, så er det ofte i to plan. Håber dog at kunne finde et ok stort et i et plan. Pt. har jeg to plan, og det synes jeg er træls - specielt eftersom sønnen har værelse ovenpå lige ved siden af vores stue

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.