Hvad er du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

Zilke's Mor <3

jeg har stemt kone, men jeg syntes nu sev at jeg både er en pige og en ung kvinde alt efter hvad jeg laver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Diana...

FruStolpe skriver:

Eftersom jeg er gift med min mand. Så må jeg jo være en kone

Carina

Ja jeg også en kone men jeg kalder mig ikke selv for kone fx hvis jeg skriver ansøgning så skriver jeg ikke jeg en kone på jeg skriver jeg en kvinde på 

Anmeld

26. oktober 2011

Diana...

FrkT skriver:

Jeg har stemt kvinde... men jeg syntes det var et rigtig svært spørgsmål faktisk. For jeg skifter meget mellem at kalde mig selv og andre på min alder (25) for piger og kvinder, og det er som om ingen af delene er helt rigtigt, men vil heller ikke betegne mig selv som ung kvinde... Der mangler ligesom et ord for en kvinde der stadig føler sig som pige sådan i talemåde, ha ha!

Dog er jeg også kone til min mand (som jeg dog ikke er gift med endnu), og det er sådan han omtaler mig overfor andre... 

Du en kvinde 

Anmeld

26. oktober 2011

sarahb

Jeg er en Kvinde...
Jeg synes det er en skøn betegnelse og elsker titlen. Jeg er en kvinde af sind og udseende. Jeg er meget kvindeligt i mit tøj og udseende og synes en kvinde er en der har selvtillid, bærer titlen stolt og som kan håndtere hele livet uden at blive en sur mokke uden overskud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.