Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er en kvinde, men skulle jeg omtale mig selv i forhold til min mand, så ville jeg være hans kone.
Jeg har stemt ung kvinde
Jeg er 27 men føler mig stadigvæk som en på 19... udover at jeg har 3 skønne drenge
isabellamor skriver: jeg har stemt ung kvinde... kvinde er man når man er 25+.. kone er man når man er gift og er over 70... og pige er man til man kommer i puberteten. eller når teenagealderen er slut...
jeg har stemt ung kvinde...
kvinde er man når man er 25+..
kone er man når man er gift og er over 70...
og pige er man til man kommer i puberteten. eller når teenagealderen er slut...
Enig. Dog kan man godt både være kvinde og kone
Jeg er en kvinde
4kløver skriver: En gamle heks på 35.. Nok en dame for det er det ord jeg bruger når jeg snakker med min datter..
En gamle heks på 35.. Nok en dame for det er det ord jeg bruger når jeg snakker med min datter..
Ahh ja den glemte jeg "gammel heks" Griner
Jeg tror jeg betegner mig selv som en tøz
Skal jeg selv sige det så er jeg Kvinde. Men når kæresten snakker med andre end familie er jeg 'konen'. Ville jo egentligt også lyde tosset hvis han kaldet mig 'kvinden'
SilasMor skriver: Skal jeg selv sige det så er jeg Kvinde. Men når kæresten snakker med andre end familie er jeg 'konen'. Ville jo egentligt også lyde tosset hvis han kaldet mig 'kvinden'
He he ja det rigtig Der lyder det pænere og sige konen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128