Hvad er du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

Drømme

Har stemt kvinde, for det er hvad jeg føler mig som
Ung kvinde - tjaa, det vil andre nok kalde mig når jeg er 21, men føler bare KVINDE passer bedre til mig
Men det er også først her det sidste halve år har har haft det sådan - fra lidt før jeg blev 21

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Isabella_mor

Diana... skriver:

Enig. Dog kan man godt både være kvinde og kone 

ja det kan man

Anmeld

25. oktober 2011

K&S

Jeg er en kvinde  men kone til min skønne mand

Og hvis manden omtaler mig i selskab med gutterne (med et smil på læben), så er jeg generalen, kranen eller kosten

Anmeld

25. oktober 2011

Muffinmus

LIGEGLAD

Har stemt andet

Anmeld

25. oktober 2011

FrkT

Jeg har stemt kvinde... men jeg syntes det var et rigtig svært spørgsmål faktisk. For jeg skifter meget mellem at kalde mig selv og andre på min alder (25) for piger og kvinder, og det er som om ingen af delene er helt rigtigt, men vil heller ikke betegne mig selv som ung kvinde... Der mangler ligesom et ord for en kvinde der stadig føler sig som pige sådan i talemåde, ha ha!

Dog er jeg også kone til min mand (som jeg dog ikke er gift med endnu), og det er sådan han omtaler mig overfor andre... 

Anmeld

25. oktober 2011

Henriette Aaby

Havde lyst til at stemme "ung kvinde", det er jo ikke helt rigtig, da jeg jo i morgen runder de 38 år, så jeg har stemt "kvinde". Men jeg er min mands kone

Anmeld

25. oktober 2011

FieMus

jeg er kun 18, så jeg stemte pige

Anmeld

25. oktober 2011

twinny

isabellamor skriver:

jeg har stemt ung kvinde...

kvinde er man når man er 25+..

kone er man når man er gift og er over 70... 

og pige er man til man kommer i puberteten. eller når teenagealderen er slut... 

Anmeld

25. oktober 2011

Muttitil1+1

Har stemt kvinde, men ved at MANDEN kalder mig for damen eller konen Ikke lige min favorit - synes det lyder gammelt hehe

Anmeld

25. oktober 2011

Muffin_girl

Diana... skriver:

Jeg bliver jo lige nysgerrige efter jeg læste den anden tråd med mand og kone osv 

Ja som spørgsmålet hedder hvad er du??? 

Knus Diana Kvinden! 

Ung kvinde vil jeg kalde mig Og forhåbentlig engang moar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.