Hvad er du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad vil du kalde dig selv?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.510 visninger
43 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Diana...

Jeg bliver jo lige nysgerrige efter jeg læste den anden tråd med mand og kone osv 

Ja som spørgsmålet hedder hvad er du??? 

Knus Diana Kvinden! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

GønskE

Diana... skriver:

Jeg bliver jo lige nysgerrige efter jeg læste den anden tråd med mand og kone osv 

Knus Diana Kvinden! 

Ung kvinde vil jeg sige

Anmeld

25. oktober 2011

lycly

Jeg har stemt ung kvinde Føler mig ikke helt gammel nok til at kalde mig kvinde, Skal lige over på den anden side af 25 synes jeg. Ved egentlig ikke hvorfor

Anmeld

25. oktober 2011

Clisolka

Kvinde  Jeg ved ikke om jeg kan være en ung kvinde når jeg nærmer mig de 34 med hastige skridt 

Anmeld

25. oktober 2011

anmaj

jeg synes det er et rigtig godt spørgsmål... indeni mig selv føler jeg mig desværre stadig som en forsigtig 16-årig men jeg er trods alt 25 og har mand og 2 børn. og når jeg ser det sådan så har jeg det som en voksen...

Men jeg kalder mig selv mest for dame, ikke på den fine måde, men fordi min søn er 2 år og er ved at lære det med dreng, pige, mand og dame.... men ellers er det kvinde... jeg har stemt ANDET.

Anmeld

25. oktober 2011

Diana...

LunaLykke skriver:

Jeg har stemt ung kvinde Føler mig ikke helt gammel nok til at kalde mig kvinde, Skal lige over på den anden side af 25 synes jeg. Ved egentlig ikke hvorfor

Det kan jeg helt sikkert føle dig i jeg er også først blevet kvinde det sidste år  Jeg 29  før var jeg ung kvinde. He he men jeg er jo stadig ung griner. 

Anmeld

25. oktober 2011

morethanperfect

Diana... skriver:

Knus Diana Kvinden! 

Jeg er en PIGE !

Anmeld

25. oktober 2011

Diana...

anmaj skriver:

jeg synes det er et rigtig godt spørgsmål... indeni mig selv føler jeg mig desværre stadig som en forsigtig 16-årig men jeg er trods alt 25 og har mand og 2 børn. og når jeg ser det sådan så har jeg det som en voksen...

Men jeg kalder mig selv mest for dame, ikke på den fine måde, men fordi min søn er 2 år og er ved at lære det med dreng, pige, mand og dame.... men ellers er det kvinde... jeg har stemt ANDET.

He he du lidt af det hele  Jeg ville sige dreng pige mand og kvinde 

Kram

Anmeld

25. oktober 2011

Diana...

morethanperfect skriver:

Jeg er en PIGE !

Anmeld

25. oktober 2011

Isabella_mor

jeg har stemt ung kvinde...

kvinde er man når man er 25+..

kone er man når man er gift og er over 70... 

og pige er man til man kommer i puberteten. eller når teenagealderen er slut... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.