Gavebeløb: Hvor meget giver i for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.255 visninger
38 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Julemusen

Halløj

Jeg har set at der er flere som er begyndt at komme med forslag til gaver til den bedre halvdel, børn og andre familiemedlemmer. Så bl.a. en som giver sin mand for over 1000 kr i julegave. Så ville jeg lige hører hvad i andre giver for til jeres kærester/mænd/koner og til andre i familien???

Jeg har selv en meeeeeget lang liste over familiemedlemmer der skal have gaver. Både min kæreste og jeg er studerende og ligger penge til side hver måned for at have råd til jule- og fødselsdagsgaver. Vi giver hinanden for 200-300 kr, og er aldrig blevet skuffet over min julegave. Han er nemlig god til at være lidt kreativ med pengene, og tænker derfor meget over hvad han gir. Resterne 16 familiemedlemmer for ligeledes for 200-300 kr. Har før i tiden givet større pakker da jeg boede hjemme, men har været nødt til at skære i beløb da ingen af de andre familiemedlemmer vil være med til at droppe gaverne.

Hvordan fungere jeres gaveordning? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Den lykkelige

Vi giver ca hinanden for 1000-1500 kr.. men i år har vi aftalt ikke at give fordi pengene ikke er så store..  Og hos os ville jeg hellere undvære at give end at skulle finde på noget til ham for 200 kr..

Anmeld

25. oktober 2011

norenberg

Min mand og jeg har ikke noget fast beløb vi giver hinanden det vi nu lige syntes, et år kan det måske være en gave til 500 kr og i år er det f.eks. en ny telefon til 4000 kr jeg giver ham...

Men vores forældre får for 500 kr pr person

andet familie 200 - 300 kr

vores egne børn 500 - 1000 kr

Anmeld

25. oktober 2011

B&J

vores penge er ikke så store men vi har også en konto der hedder jul så vi spare op hele året

så 200kr til familien

ca 500 til kæresten og min søn måske mere

og ca 300kr til min mor

Anmeld