Gavebeløb: Hvor meget giver i for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.255 visninger
38 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Julemusen

Halløj

Jeg har set at der er flere som er begyndt at komme med forslag til gaver til den bedre halvdel, børn og andre familiemedlemmer. Så bl.a. en som giver sin mand for over 1000 kr i julegave. Så ville jeg lige hører hvad i andre giver for til jeres kærester/mænd/koner og til andre i familien???

Jeg har selv en meeeeeget lang liste over familiemedlemmer der skal have gaver. Både min kæreste og jeg er studerende og ligger penge til side hver måned for at have råd til jule- og fødselsdagsgaver. Vi giver hinanden for 200-300 kr, og er aldrig blevet skuffet over min julegave. Han er nemlig god til at være lidt kreativ med pengene, og tænker derfor meget over hvad han gir. Resterne 16 familiemedlemmer for ligeledes for 200-300 kr. Har før i tiden givet større pakker da jeg boede hjemme, men har været nødt til at skære i beløb da ingen af de andre familiemedlemmer vil være med til at droppe gaverne.

Hvordan fungere jeres gaveordning? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Den lykkelige

Vi giver ca hinanden for 1000-1500 kr.. men i år har vi aftalt ikke at give fordi pengene ikke er så store..  Og hos os ville jeg hellere undvære at give end at skulle finde på noget til ham for 200 kr..

Anmeld

25. oktober 2011

norenberg

Min mand og jeg har ikke noget fast beløb vi giver hinanden det vi nu lige syntes, et år kan det måske være en gave til 500 kr og i år er det f.eks. en ny telefon til 4000 kr jeg giver ham...

Men vores forældre får for 500 kr pr person

andet familie 200 - 300 kr

vores egne børn 500 - 1000 kr

Anmeld

25. oktober 2011

B&J

vores penge er ikke så store men vi har også en konto der hedder jul så vi spare op hele året

så 200kr til familien

ca 500 til kæresten og min søn måske mere

og ca 300kr til min mor

Anmeld

25. oktober 2011

Benjamins'mor

Det er meget forskelligt.

Min lillebror har fået for omkring 50 kroner, men vi har fået mange ting til ham, som oven i det er super lækre, ikke brugte.

Min søn har fået for omkring 500 kroner.

Vi har købt de julegaver indtil videre.

Men ved ikke beløbet ved de andre. Tror det max beløb 150 - 200.

Anmeld

25. oktober 2011

L.J.L

Halløj

Jeg har set at der er flere som er begyndt at komme med forslag til gaver til den bedre halvdel, børn og andre familiemedlemmer. Så bl.a. en som giver sin mand for over 1000 kr i julegave. Så ville jeg lige hører hvad i andre giver for til jeres kærester/mænd/koner og til andre i familien???

Jeg har selv en meeeeeget lang liste over familiemedlemmer der skal have gaver. Både min kæreste og jeg er studerende og ligger penge til side hver måned for at have råd til jule- og fødselsdagsgaver. Vi giver hinanden for 200-300 kr, og er aldrig blevet skuffet over min julegave. Han er nemlig god til at være lidt kreativ med pengene, og tænker derfor meget over hvad han gir. Resterne 16 familiemedlemmer for ligeledes for 200-300 kr. Har før i tiden givet større pakker da jeg boede hjemme, men har været nødt til at skære i beløb da ingen af de andre familiemedlemmer vil være med til at droppe gaverne.

Hvordan fungere jeres gaveordning? 

Jeg skal købe gave til:

min mand (500,-)

mor og far (600,-)

mine 2 nevøer (500,-)

og så køber vi fælles til vores søn (1000,-)

så omkring 2000,- på julegaver i år

(min mand betaler selv gaverne til hans familie)

Anmeld

25. oktober 2011

christ85

Vores familie bruger e-ønsker.dk.

Her kan man lave sin egen ønskeliste og tilføje ønsker fra forskellige online butikker. Det plejer at spare os nogle penge, da det jo er billigere på nettet end i rigtige butikker.

Vores gavebudget ligger nok på ca 2000,- i år!

God jul!

Anmeld

25. oktober 2011

Kloster

Min mand og jeg giver hinanden for 500,-

Mads 7½ år får for 500,- + søndagsgaver for 100,- pr søndag.

Rasmus og Nicolaj 14 og 12½ år for for 1000,-

Vores forældre, 3 niecer, mandens søster + mand for for 200,-

3 andre niecer for 150,-

Vores 4 bedsteforældre får for ca 50,- ell et billede at ungerne.

Vores julegaver kommer til at koste ca 6300,- i år.......

Vi har også 3 fødselsdage i dec. Min, rasmus' og mandens søster...

Elsker december, hvis der er penge til det....

Anmeld

25. oktober 2011

Julemusen

Har også 4 fødselsdage i december  

Elsker at give gaver og bruge tid på at finde de rigtige gaver  Har sparret lidt ekstra op i år så jeg kunne gi min bedre halvdel kalenderpakker. Vi skal have barn nu har, er 40+0, og er som en lille barselsgave til ham, som tak for at kunne holde mig ud i de sidste 9 måneder hehe. 

Vores barn får ikke en stor gave i år, men der vil den også kun være et par måneder, såå der bliver sparret lidt der. Har jo købt såå meget andet til den de sidste måneder!

Anmeld

25. oktober 2011

132319

Ungerne: Max 500 kr hver, i år bliver det dog 150-200 kr og de får en fælles gave.

Ungernes far: 200 kr

Min far: 100 kr

Min stedmor: 100 kr

Min nevø: 100 kr

Min veninde: 150 kr

Så rundt regnet 1000 kr i alt. Jeg er slet ikke til julegaveræset og giver ikke store gaver, det hører sig fødselsdage til efter min mening.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.