vel i melde en spritbilist hvis i så en?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

-Sigrid-

Ja, jeg ville gøre det. Også hvis det var familie eller venner, hvis de ikke kan tage anvaret og gøre det ædru, skal de slet ikke gøre det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

M&M's Mor

Ja helt uden at blinke...

Anmeld

25. oktober 2011

N&J

Anonym skriver:

ja som overskriften lyder ville i det.?

nu bor jeg oven på en bodega, og jeg ser tit de samme personer, stang stiv sætte sig ud i bilen og køre, den ene er fuld 24- 7 (bor på min svigerforældersvej) hva vil i gøre hvis i var mig..?

kan virkelig ikk forstå at bogegafar ikk siger noget.  men det er nok bare mig..

på en måde vel jeg gerne melde dem og på en måde ikk..

Jeg har mistet venner pga. spirituskørsel, så ja!!!, det ville jeg, man kører bare ikke når man har drukket. 

Anmeld

25. oktober 2011

DK

Ja!

Før jeg fik børn ville jeg nok have været ligeglad.

Men nu tænker jeg kun: Shit! Tænk hvis han kører en far eller en mor eller nogle børn ned!

Anmeld

25. oktober 2011

Fru Nielsen

Ja det ville jeg.... Jeg har overhovedet ingen respekt for folk sætter sig bag rettet, om så det er 4 eller 30 øl....

Anmeld

25. oktober 2011

Jeia

Ja har gjort det, eller han kørte ikke, han sad og sov i sin tændte bil, vi slukkede bilen og ringede til politiet. De sagde, at de ville tage sig af det, det håber jeg de gjorde. Vi måtte køre inden de kom, skulle nå en flyver.

Anmeld

25. oktober 2011

Stjernestoev

Jeg har været ret ligeglad med det, og har tit sat mig ind i en bil, hvor ham der kørte bilen var på påvirket. Det er flere år siden nu, og jeg vil aldrig tilgive mig selv for det.

Hvis jeg oplevede det nu, ja!
Jeg ser det heldigvis aldrig..

Anmeld

25. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, selvfølgelig - uden undtagelse!

Anmeld

25. oktober 2011

millesofie

Anonym skriver:

ja som overskriften lyder ville i det.?

nu bor jeg oven på en bodega, og jeg ser tit de samme personer, stang stiv sætte sig ud i bilen og køre, den ene er fuld 24- 7 (bor på min svigerforældersvej) hva vil i gøre hvis i var mig..?

kan virkelig ikk forstå at bogegafar ikk siger noget.  men det er nok bare mig..

på en måde vel jeg gerne melde dem og på en måde ikk..

ja til hver en tid, og uden at blinke

det er fuldstændigt hul i hovedet at sætte sig bag rattet påvirket

Anmeld

26. oktober 2011

Lone Jakobsen

ja det ville jeg helt sikkert gøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.