vel i melde en spritbilist hvis i så en?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: vel i melde en spritbilist,.?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.707 visninger
42 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Anonym trådstarter

ja som overskriften lyder ville i det.?

nu bor jeg oven på en bodega, og jeg ser tit de samme personer, stang stiv sætte sig ud i bilen og køre, den ene er fuld 24- 7 (bor på min svigerforældersvej) hva vil i gøre hvis i var mig..?

kan virkelig ikk forstå at bogegafar ikk siger noget.  men det er nok bare mig..

på en måde vel jeg gerne melde dem og på en måde ikk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

betski

Anonym skriver:

ja som overskriften lyder ville i det.?

nu bor jeg oven på en bodega, og jeg ser tit de samme personer, stang stiv sætte sig ud i bilen og køre, den ene er fuld 24- 7 (bor på min svigerforældersvej) hva vil i gøre hvis i var mig..?

kan virkelig ikk forstå at bogegafar ikk siger noget.  men det er nok bare mig..

på en måde vel jeg gerne melde dem og på en måde ikk..

Ja det ville jeg uden tvivl. Da jeg var 18 år arbejdede jeg som servetrice på et værtshus/diskotek og der meldte jeg klart ud, at jeg ringede til politiet, hvis jeg opdagede at der var nogen der kørte fulde derfra. Jeg har ingen respekt for spritkørsel.

Anmeld

25. oktober 2011

*Sofie*

Ja, seføli ville jeg melde en spritbilist!!

Anmeld

25. oktober 2011

Zafir

Problemet er bare at de ikk gør noget ved det

Jeg har flere gange ringet til politiet, mens jeg har kørt bil, hvis jeg har set noget fuldstændigt galt. Så har de sagt: Ja, det er fint, men du må bare holde lidt afstand til dem...

Altså helt ærligt, så nytter det jo ingenting?!

Anmeld

25. oktober 2011

henh01

ja til en hver tid. >Det kan jo være børn de kører ned.!

Jeg har før meldt en og det tog politiet meget seriøst.

Anmeld

25. oktober 2011

Muhmi

JA!!! Og har gjort det op til flere gange!

Man HAR bare at holde sig fra rattet hvis man har drukket og jeg bliver gal i skralden over folk der ikke kan finde ud af at de faktisk bliver tikkende bomber når de kører spritkørsel!!

Anmeld

25. oktober 2011

piap

Vil helt klart melde dem, har virkelig ingen respekt for folk der slætter sig bag rettet i påvirket tilsand.

da jeg var i lære (tjener) havde vi et par der kom en gang i måneden og spiste og så drak de sig helt i hegnet.. en dag fik jeg bare nok tog deres nøgler (som vi havde fået af vide af chefen at vi skulle) det jeg så ikke lige viste var at de havde ekstra nøgler med til bilen så da de gjorde klar til at skulle gå ringede jeg efter polititet og da de kørte kørte ud fra p-pladsen holdte de klar til at tage dem  Har også meldt en kollega for sprit kørsel (hun havde et alkoholdproblem) og hun kom faktisk og takkede mig efter et stykke tid for hun fik hjælp til at komme ud af det 

Anmeld

25. oktober 2011

Benjamins'mor

Ja, det ville jeg helt klart. De er jo til fare for andre.

Anmeld

25. oktober 2011

Zilke's Mor <3

ja, og jeg har gjort det før, og da var det min egen far !

jeg finder mig ikke i det og jeg bliver rasende, tænk hvis de rammer et uskyldigt menneske !

Anmeld

25. oktober 2011

Stumpen

Ja det ville jeg... Hvis jeg blot viste at de kun slog sig selv ihjel (ja så hårdt sagt, så var problemet jo deres egne) MEN de kan slå så mange uskyldige mennesker ihjel ved at køre beruset at jeg mener at det er alles pligt at melde det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.