vel i melde en spritbilist hvis i så en?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

CA

JA - helt klart! Har man egentlig ikke pligt til det? Den slags idioter skal ikke ud i trafikken og køre folk ned, eller på anden måde gøre skade!

Meldte en så sent som i sidste uge! Synes absolut ikke det er i orden at køre og sætte mit, mine kæres og alle andres liv i fare! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

K.Rehder

Selvfølgeig ville jeg melde det, og det burde du også gøre!
Ser man noget kriminelt har man pligt til at melde det...og da især hvis det er noget der kan sætte andre menneskers liv og førlighed i fare!!!

Anmeld

25. oktober 2011

Dansker i England

Ja, jeg ville helt klart melde dem. Som en anden skrev; hvis det kun var den påvirkede, det gik ud over, ville jeg være ligeglad, men de er tikkende bomber for alle, der krydser deres vej. Jeg har selv været i en trafikulykke, hvor en fuld mand kørte op bag i os med 100 km i timen.

Anmeld

25. oktober 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

ja som overskriften lyder ville i det.?

nu bor jeg oven på en bodega, og jeg ser tit de samme personer, stang stiv sætte sig ud i bilen og køre, den ene er fuld 24- 7 (bor på min svigerforældersvej) hva vil i gøre hvis i var mig..?

kan virkelig ikk forstå at bogegafar ikk siger noget.  men det er nok bare mig..

på en måde vel jeg gerne melde dem og på en måde ikk..

man har sgu pligt til at indberette sådan noget... TÆNK hvis han kørte nogen ned en dag, eller hvis han selv kørte galt. eller var skyld i et stort trafikuheld osv... det går bare ikke... 

så det skal meldes til politiet..

Anmeld

25. oktober 2011

lio

Zafir skriver:

Problemet er bare at de ikk gør noget ved det

Jeg har flere gange ringet til politiet, mens jeg har kørt bil, hvis jeg har set noget fuldstændigt galt. Så har de sagt: Ja, det er fint, men du må bare holde lidt afstand til dem...

Altså helt ærligt, så nytter det jo ingenting?!

jeg svarede ved det ikke, netop fordi jeg har den forståelse på politiet at de ikke rigtig gør noget ved det.

Anmeld

25. oktober 2011

klmf

Har svaret ja og har gjort det op til flere gange. Kan ikke se en eneste god grund til at lade være....

Anmeld

25. oktober 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg ville ringe og gøre politiet opmærksomme på at jeg har set en person sætte sig ind i bilen som kom ud fra bodegaen og virkede beruset... give dem registreringsnummeret på bilen og hvad retning den er kørt i fra bodegaen...

Vi har selv kørt efter biler hvor føreren virkede beruset når vi har mødt dem på vejen mens jeg ringede til politiet... haft en politimand i røret indtil de nåede frem og overtog...

Anmeld

25. oktober 2011

Mor-til-asta-09

jeg ville aldrig tvivle med at melde en spritbilist.. De er jo til fare for både sig selv og andre

Anmeld

25. oktober 2011

nathja

helt klart ja

Anmeld

25. oktober 2011

Diana...

JA det ville jeg til en hver tid!!! ISÆR hvis det var i mit område mine børn og andre børn ville jo ikke kunne gå sikkert nogen som helst steder så! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.