vel i melde en spritbilist hvis i så en?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

MetteDN

Jeg ville bestemt melde personen .. Jeg har flere gange gjort det ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Dinsen

Har gjort det, og vil helt klart gøre det igen 

Anmeld

25. oktober 2011

Clisolka

Ja, det ville jeg! Jeg har gjort det et par gange, men de vil ikke rigtigt gøre noget - men så har jeg gjort min pligt 

Hvis det er venner, så hugger jeg nøglerne! De får ikke lov til at køre hvis de har drukket.... Sådan et par nøgler kan faktisk gemmes mange gode steder 

Anmeld

25. oktober 2011

TinaPina

Ja det ville jeg og det har jeg gjort flere gange. Og hver gang har jeg kørt efter billisten med en betjent i røret indtil der kom en politibil og standsede den.

Spritkørsel er noget svineri!

Anmeld

25. oktober 2011

Mi

Hvis du ser en sætte sig fuld bag rattet og ikke ringer til politiet, og de så kører et andet menneske ihjeld, så tilgiver du aldrig dig selv.

Kroejeren skulle helt sikkert ikke tillade det, men han er afhængig af at de kommer igen. Det er sikkert hans undskyldning. Hvad er din?

Anmeld

25. oktober 2011

Lou87

Anonym skriver:

ja som overskriften lyder ville i det.?

nu bor jeg oven på en bodega, og jeg ser tit de samme personer, stang stiv sætte sig ud i bilen og køre, den ene er fuld 24- 7 (bor på min svigerforældersvej) hva vil i gøre hvis i var mig..?

kan virkelig ikk forstå at bogegafar ikk siger noget.  men det er nok bare mig..

på en måde vel jeg gerne melde dem og på en måde ikk..

JA! det ville jeg... jeg synes det er uansvarligt ikk og gøre det.
Det muligt det er fjolset der sætter sig ud og køre der er den mest uansvarlige, men hvis man bare står og ser til, sker der jo slet ikk noget ved denne situation!?

Du har jo ikk noget forhold til nogen af dem, så synes da bare du skal melde dem i en fart...
Bodega-far er sku da ligeglad - for ham er det bare penge

Anmeld

25. oktober 2011

Ansemusen

Kan slet ikke forstå tvivlen her.. Jeg ville UDEN TVIVL melde det! Jeg ville nødig have på samvittigheden, hvis jeg havde kendt til det, og en uskyldig blev dræbt efterfølgende!

Man skal ikke gå og melde hinanden for alt og ingenting. Men i netop sådan en situation, hvor andres liv er i fare, der synes jeg det er ens pligt! Uanset om det er en man kender eller ej!

Anmeld

25. oktober 2011

Ka+Ma=Be

JA! Og det har jeg også gjort før! 

Anmeld

25. oktober 2011

AnneP

Anonym skriver:

ja som overskriften lyder ville i det.?

nu bor jeg oven på en bodega, og jeg ser tit de samme personer, stang stiv sætte sig ud i bilen og køre, den ene er fuld 24- 7 (bor på min svigerforældersvej) hva vil i gøre hvis i var mig..?

kan virkelig ikk forstå at bogegafar ikk siger noget.  men det er nok bare mig..

på en måde vel jeg gerne melde dem og på en måde ikk..

Ja og har også gjort det!

Ville ALDRIG kunne tilgive mig selv, hvis han/hun nu gjorde skade på andre! -det er ALTID en eller andens datter/søn, søster/bror, mor/far! -og det er ofte den der ikke er skyld i det der kommer til skade!

Anmeld

25. oktober 2011

lycly

Kæmpe stort JA det ville jeg . Er SÅ meget imod  spritbillister, synes ikke man kan være bekendt at sætte sig fuld ud i en bil, man sætter andres liv i fare. For af en eller anden årsag, så overlever spritbillisten altid ulykker, mens alle andre involverede omkommer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.