Hvordan giver i D-dråber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

Mother-love

Jeg giver enten i flasken ellers på ske. Da jeg ammede gjorde jeg teskeen kold under den kolde hane hvorefter jeg dryppede de 5 dråber hun skulle have. Det med at gøre teskeen kold gør at dråberne ikke sidder så godt fast på skeen så hun får det kun skal have. For ellers kan det godt sidde lidt fast på skeen.

Ps. Køb endelig dem uden kokos olie i de er ikkesærlige gode og kan give hende maveproblemer. Køb dem man kan få på apoteket uden kokosolie i. Flasken er blå og med en baby på.

Held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

Mother-love

Hov lige en ting mere. Det er ikke sikkert at det er godt at dryppe direkte i munden. Det kanjegikke gøre for dråberne smager ikke af noget så Isabella synker ikke fordi hun ikke ved dråberne er der.

Anmeld

23. oktober 2011

Jeia

Da hun var helt lille satte jeg fingeren lige under munden, så åbnede hun den, og jeg dryppede dråberne ind, det varede ikke længe før hun lærte at genkende flasken, og åbnede munden, hun elsker dem  Nu får hun nogle gange dråberne på en silikone ske, fordi hun ikke har tid til at ligge stille, hun kæmper med at få fat i pipetten.

Gjorde det samme da min søn fik d-dråber. Køber dråber hvor flasken har en pipette, har prøvet de andre til min søn, synes det var mere besvæligt at give uden pipetten.

Anmeld

23. oktober 2011

132319

Jeg tager det der svarer til de 5 dråber op i pipetten og så får hun den ind i munden og får dem på den måde.

Anmeld

23. oktober 2011

Hailiesmom11

Jeg åbner munden på hende og drypper dem ind  det virker fint her

Anmeld

23. oktober 2011

Lotus86

Vi drypper dem bare direkte fra flasken, han åbner automatisk munden når jeg ligger en finger på hans hage

Valdemar fik lidt maveproblemer i starten, men vi blev altså bare ved, og kort efter havde hans mave vænnet sig, så man skal altså ikke gå helt i panik hvis de reagere på det i starten.

Anmeld

23. oktober 2011

morethanperfect

Jakob'sMor skriver:

Vi sætter bare en finger på Jakobs hage så åbner han munden prøv det med smukke Rose

Også her

Anmeld

23. oktober 2011

Maja_4000

Vi dryppede dem direkte i munden på hende , da hun begyndte at få skemad , fik hun dem på ske i stedet (:

Anmeld

24. oktober 2011

Chris86

FamilenStorm skriver:

Det er det samme her..

Her har hun fået det på ske lige fra starten.. Og nu spytter hun selv sutten ud og åbner munden, når hun ser at jeg gør det klar :-)

Dejligt vi ik har kræsne børn, det gør det så nemt

Anmeld

24. oktober 2011

chriwi

Frøken J. skriver:

Skal give d-dråber til Rose fra i morgen af, men er i tvivl om hvordan jeg skal give dem. Hvordan gør i med de små?

Jeg har brugt en lille "te-ske" med begge unger, og det har fungeret helt problemfrit

/Christina

www.mmwfoto.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.