Hvordan giver i D-dråber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

Klumpe-dumpe

AnneBJ skriver:

Samme her.

Vores har ikke pipette. Da han var helt lille fik han på en teske, men aldrig blandet med mælk. Dog fik han mælk lige efter. Nu får han som nævnt fra flaske, åbner selv munden når jeg viser ham flasken og siger "du skal have dråber".

Søde, du må ikke give dem direkte fra flaske eller pipetten, der kommer rigtig mange baktusser der "yngler" som bare pokker, når det har været i berøring med munden... så på en ske med dråberne.

-Og til Frk. J, kom dem på en lille ske, en theske er ganske udmærket til formålet, det behøver ikke være en lille gummiske. og du skal være opmærksom på at lille Rose, kan få ondt i maven af D-dråber, og gør hun det, så tal med din spl. om du evt. kan gå over til ACD-dråber der mildere mod mavsi.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

FamilenStorm

Chris86 skriver:

starede men en ske medlidt mme på, da alle sagde det var lettest sådan...
Men nej, det spyttede hun ud... Så nu får hun bare på en ske uden noget og hun klager ikke, men åbner gladeligt munden igen for at få resten der er på skeen

Det er det samme her..

Her har hun fået det på ske lige fra starten.. Og nu spytter hun selv sutten ud og åbner munden, når hun ser at jeg gør det klar :-)

Anmeld

23. oktober 2011

AnneBJ

Lille fe skriver:

Søde, du må ikke give dem direkte fra flaske eller pipetten, der kommer rigtig mange baktusser der "yngler" som bare pokker, når det har været i berøring med munden... så på en ske med dråberne.

-Og til Frk. J, kom dem på en lille ske, en theske er ganske udmærket til formålet, det behøver ikke være en lille gummiske. og du skal være opmærksom på at lille Rose, kan få ondt i maven af D-dråber, og gør hun det, så tal med din spl. om du evt. kan gå over til ACD-dråber der mildere mod mavsi.

Selvom flasken ikke er i berøring med munden? Den rører aldrig hans læber... Tak for du lige var obs på mine vegne, det er jo ikke første gang det sker du er det! 

Anmeld

23. oktober 2011

Klumpe-dumpe

AnneBJ skriver:

Selvom flasken ikke er i berøring med munden? Den rører aldrig hans læber... Tak for du lige var obs på mine vegne, det er jo ikke første gang det sker du er det! 

ehm nej altså hvis det ikke kommer i berøring med spyt- læber- mund -tunge osv osv osv osv ;) så er det fint nok.

sorry jeg lige blandende mig, det var slet ikke for at være "kloge-åge"

Anmeld

23. oktober 2011

AnneBJ

Lille fe skriver:

ehm nej altså hvis det ikke kommer i berøring med spyt- læber- mund -tunge osv osv osv osv så er det fint nok.

sorry jeg lige blandende mig, det var slet ikke for at være "kloge-åge"

Det er FEDT at du blander dig, det var en oprigtig tak! Nogle ting har man jo ikke selv tænkt på: løse ledninger, bakterier i d-dråbeflasken osv., og så er det fedt andre lige tænker lidt for en!! 

Anmeld

23. oktober 2011

CamillaSoefelt

Frøken J. skriver:

Skal give d-dråber til Rose fra i morgen af, men er i tvivl om hvordan jeg skal give dem. Hvordan gør i med de små?

Et lille tillæg, hvis det er ok? Har hørt at de d dråber med kokosolie i kan gi forstoppelse og av i maven. Så køb dem uden:-)! Dem fra apoteket er gode:-)!!

Anmeld

23. oktober 2011

Klumpe-dumpe

AnneBJ skriver:

Det er FEDT at du blander dig, det var en oprigtig tak! Nogle ting har man jo ikke selv tænkt på: løse ledninger, bakterier i d-dråbeflasken osv., og så er det fedt andre lige tænker lidt for en!! 

Jamen du har jo selv tænkt det hele grundigt igennem, så du behøver jo slet ikke mig til at tænke for dig

Ps. husker du min anton bestilling? bare stadig til slut nov. - start dec.

Anmeld

23. oktober 2011

AnneBJ

Lille fe skriver:

Jamen du har jo selv tænkt det hele grundigt igennem, så du behøver jo slet ikke mig til at tænke for dig

Ps. husker du min anton bestilling? bare stadig til slut nov. - start dec.

Det gør jeg i hvert fald, de er in-the-making! Og hey, jeg har endelig brugt en af rammerne du har købt for mig... Fedt at du gad, det blev lige som det skulle! (Undskyld alle sidespringene i din tråd Frøken J!)

Anmeld

23. oktober 2011

Klumpe-dumpe

AnneBJ skriver:

Det gør jeg i hvert fald, de er in-the-making! Og hey, jeg har endelig brugt en af rammerne du har købt for mig... Fedt at du gad, det blev lige som det skulle! (Undskyld alle sidespringene i din tråd Frøken J!)

Anmeld

23. oktober 2011

dorthemus

Frøken J. skriver:

Skal give d-dråber til Rose fra i morgen af, men er i tvivl om hvordan jeg skal give dem. Hvordan gør i med de små?

Med en lille ske...så vænnede hun sig til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.