Hvordan giver i D-dråber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

Aagaard

Vi giver hende dem sammen med mylicon dråberne i en sutteflaske med en bundskjuler lunkent vand og lidt sukker (ellers gider hun ikke spise det - og har læst at sukker er godt for tarmbevægelserne)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

Frøken J.

Zeus skriver:

Cajsa får også direkte fra pipetten, hun var ikke særlig gammel, før hun selv åbnede munden når den kom

Idag spytter hun også sutten ud med det samme vi kommer med flasken, så hun er klar

Der var dog lige en periode hvor hun fik saltvandsdråber i næsen, hvor hun lukkede munden, fordi hun troede det var det samme, og det skulle hun eddermame ikke nyde mere af Det tog faktisk en uges tid, før hun var helt tryg ved d-dråberne igen, efter den omgang..

Ej hvor skægt! Man forestiller sig ellers, at det er sådan noget de helst vil undgå at få i munden. Hehe Klog pige! Er lidt spændt på hvordan Rose reagerer... Dem må komme an på en prøve

Anmeld

23. oktober 2011

Frøken J.

Aagaard skriver:

Vi giver hende dem sammen med mylicon dråberne i en sutteflaske med en bundskjuler lunkent vand og lidt sukker (ellers gider hun ikke spise det - og har læst at sukker er godt for tarmbevægelserne)

Det har jeg også læst. Har dog et had-forhold til sutteflasken, så tror jeg vil prøve at undgå den. Overvejer altså stadig Mylicondråber her, det gør så ondt i mit morhjerte når hun skriger pga. mavesmerter!

Anmeld

23. oktober 2011

Laulund87

Bare på ske

Anmeld

23. oktober 2011

Aagaard

Frøken J. skriver:

Det har jeg også læst. Har dog et had-forhold til sutteflasken, så tror jeg vil prøve at undgå den. Overvejer altså stadig Mylicondråber her, det gør så ondt i mit morhjerte når hun skriger pga. mavesmerter!

Her har de hjulpet helt fantastisk! Hun skreg i 1-2 timer efter hvergang hun havde spist og det var bare mega synd for hende! Hun fik jo heller ikke nok søvn når hun brugte så meget tid på at græde og når hun så faldt i søvn, kunne hun lige pludselig stikke i et skrig - uden at vågne, men et gjorde klart ondt!

Så vi bruger dem filttigt!

Det er da surt at du er blevet så "bange" for sutteflasken - vi er så glad for vores og syntes at det gør det her dråbeværk meget lettere.

Line

Anmeld

23. oktober 2011

Mettemus

Vi drypper dem direkte i munden på ham. Nogle af flaskerne har en pipette i låget. Der er ret nemt. I starten satte vi en finger på hagen for at åbne munden, nu lukker han selv munden op når jeg finder flasken frem. Han får dem hver morgen når han bliver puslet

Anmeld

23. oktober 2011

MorDk

Drypper D-dråberne på en teske...og så får han dem...

Anmeld

23. oktober 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Vi drypper dem direkte i munden på ham. Nogle af flaskerne har en pipette i låget. Der er ret nemt. I starten satte vi en finger på hagen for at åbne munden, nu lukker han selv munden op når jeg finder flasken frem. Han får dem hver morgen når han bliver puslet

Samme her.

Vores har ikke pipette. Da han var helt lille fik han på en teske, men aldrig blandet med mælk. Dog fik han mælk lige efter. Nu får han som nævnt fra flaske, åbner selv munden når jeg viser ham flasken og siger "du skal have dråber".

Anmeld

23. oktober 2011

twinny

MorDk skriver:

Drypper D-dråberne på en teske...og så får han dem...

gør vi os...

det fik vi afvide af SP...

Anmeld

23. oktober 2011

Mi

Jeg bruge en sut til flaske, kom den i munden på ungerne som lå på ryggen og kom så dråberne deri. Det har virket upåklageligt på tre unger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.