Hvordan giver i D-dråber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

Frøken J.

Kofoed. skriver:

Jeg komme lidt mælk på en ske og så de 5 dråber, venter til hun åbner munden og haps, så er der d vitamin til tøsen.
Du har lært at hånd malke ikke?

Det lyder smart!
Og ork jo, er du tossi. Jeg har så meget mælk, at jeg er nødt til at håndmalke lidt inden hver amning, ellers er hun ved at blive kvalt i mælk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

Roselil

Profilbillede for Roselil

Hej, vi har bare givet dem på en ske. Elias tar dem gladeligt nok mest fordi han synes det er sjovt at få lov at få en ske i munden 

Hvor er det forøvrigt et fint navn -Rose og hun ligner også en, det har jeg tænk på i mange år at jeg gerne ville have en datter der hed. Min farmor hed Rose, jeg hedder Roselil til mellemnavn så synes det kunne være fint med en lille Rose

Anmeld

23. oktober 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Det lyder smart!
Og ork jo, er du tossi. Jeg har så meget mælk, at jeg er nødt til at håndmalke lidt inden hver amning, ellers er hun ved at blive kvalt i mælk

Godt :-D
Men dråberne sidder nemt fast på skeen, derfor lidt mælk.

Anmeld

23. oktober 2011

livhemdrup

Frøken J. skriver:

ALtså hældte du så fra skeen, eller stak du skeen ind?

Dryppede x antal dråber på skeen og så hældte det stille og roligt ind i munden på min datter. Havde en meget blød silicone ske så den var til at sutte på lige en flaske eller bryst.

Anmeld

23. oktober 2011

Frøken J.

Roselil skriver:

Hej, vi har bare givet dem på en ske. Elias tar dem gladeligt nok mest fordi han synes det er sjovt at få lov at få en ske i munden 

Hvor er det forøvrigt et fint navn -Rose og hun ligner også en, det har jeg tænk på i mange år at jeg gerne ville have en datter der hed. Min farmor hed Rose, jeg hedder Roselil til mellemnavn så synes det kunne være fint med en lille Rose

Tror jeg prøver at malke lidt mælk ud på en lille teske og så dråberne ned i - Det må være løsningen!

Og tak! Synes også det passer perfekt. Hvor er Roselil fint. Synes nemlig bare det er så dejligt at navn!

Anmeld

23. oktober 2011

Frøken J.

Kofoed. skriver:

Godt :-D
Men dråberne sidder nemt fast på skeen, derfor lidt mælk.

Det smager nok også bedre med lidt mælk på!

Anmeld

23. oktober 2011

Frøken J.

livhemdrup skriver:

Dryppede x antal dråber på skeen og så hældte det stille og roligt ind i munden på min datter. Havde en meget blød silicone ske så den var til at sutte på lige en flaske eller bryst.

Må anskaffe mig sådan en ske! Har kun en klassisk teske

Anmeld

23. oktober 2011

Zeus

Cajsa får også direkte fra pipetten, hun var ikke særlig gammel, før hun selv åbnede munden når den kom

Idag spytter hun også sutten ud med det samme vi kommer med flasken, så hun er klar

Der var dog lige en periode hvor hun fik saltvandsdråber i næsen, hvor hun lukkede munden, fordi hun troede det var det samme, og det skulle hun eddermame ikke nyde mere af Det tog faktisk en uges tid, før hun var helt tryg ved d-dråberne igen, efter den omgang..

Anmeld

23. oktober 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Det smager nok også bedre med lidt mælk på!

Pas, det lugter i hvert fald ikke særlig godt.

Anmeld

23. oktober 2011

Isabella_mor

på en ske... 5 dråber..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.