122 online?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

Bshizzle

M (: skriver:

Oh I see (: Puha, jeg har ikke en gang nogen børn, men kan saaaagtens sove både længe, til middag og gå tidligt i seng

Haha... Jeg kunne osse sagtens sove længe
Men nu nærmere den alm hverdag sig, så skal til at passe min sengetid for har en dreng på 5 som skal i Børnehave hver morgen

Så.. Vil jumpe i kassen nu ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

M (:

Bshizzle skriver:

Haha... Jeg kunne osse sagtens sove længe
Men nu nærmere den alm hverdag sig, så skal til at passe min sengetid for har en dreng på 5 som skal i Børnehave hver morgen

Så.. Vil jumpe i kassen nu ..

Så må du sove rigtig godt - må nok hellere følge dit eksempel, hvis dagen i morgen skal være noget værd (:

Anmeld

23. oktober 2011

Mette.

Uha, ja det kan jeg godt se! Ferie eller? (:

Ja, mine forældre bor herover, så vi er hos dem.

Anmeld

23. oktober 2011

Mira0911

Jeg sidder normalt også oppe på den tid af døgnet... Fordi min natteravn ikke vil sove om natten.... 

Ud af de 177 der var online i nat, er mange af dem anonyme som læser med udefra... 

Anmeld

23. oktober 2011

M (:

Mette. skriver:

Ja, mine forældre bor herover, så vi er hos dem.

Åh, det er da en skøn måde at holde efterårsferie på (:

Anmeld

23. oktober 2011

M (:

Mira0911 skriver:

Jeg sidder normalt også oppe på den tid af døgnet... Fordi min natteravn ikke vil sove om natten.... 

Ud af de 177 der var online i nat, er mange af dem anonyme som læser med udefra... 

Aha, det undrede mig også, hvad det betød..  

Anmeld

18. februar 2012

M (:

Kan se, at der også denne nat er 99 online.. Hvorfor er I oppe nu?

Jeg er oppe, fordi jeg ikke er træt og kan derfor ikke falde i søvn.. SUK!

Anmeld

18. februar 2012

FrkZier

Hej alle de damer (:

Så lige, at der var 122 online, og undrede mig over, hvordan det kan være på denne tid af døgnet?

Jeg selv måtte bare lige tjekke her inden sengetid efter en fødselsdag. d:

Hvad med jer andre? Hvorfor er i online nu?

jeg er online fordi det er fredag, og det er efterhånden lidt en fredags tradition at kæresten sidder og spiller hans computer spil det meste af natten, og jeg sidder på face og baby.dk hehe - vi sætter hans stationære op ved spisebordet, og så sidder jeg med bærbar ved siden af, så sidder vi rigtig og hygger med gulerodsstænger og dip

Anmeld

18. februar 2012

M (:

FrkZier skriver:

jeg er online fordi det er fredag, og det er efterhånden lidt en fredags tradition at kæresten sidder og spiller hans computer spil det meste af natten, og jeg sidder på face og baby.dk hehe - vi sætter hans stationære op ved spisebordet, og så sidder jeg med bærbar ved siden af, så sidder vi rigtig og hygger med gulerodsstænger og dip

Øj, det lyder hyggeligt.. Min mand er gået i seng for flere timer siden, men han skal også arbejde i morgen.. Modsat mig, der vist bare skal sove længe og shoppe

Anmeld

18. februar 2012

FrkZier

Øj, det lyder hyggeligt.. Min mand er gået i seng for flere timer siden, men han skal også arbejde i morgen.. Modsat mig, der vist bare skal sove længe og shoppe

hehe ja det er skam også rigtig hyggeligt - jeg skal heldigvis først møde på arbejde kl 14 om lørdagen, så jeg skal også sove længe imorgen - og skal ind til byen og købe et støttebind til mit håndled der driller mig utrolig meget på arbejdet så lidt shopping er der da også på programmet her hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.