122 online?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2011

M (:

Mette. skriver:

Jeg er oppe fordi vi er på ferie i USA, så her er klokken slet ikke så mange.

Uha, ja det kan jeg godt se! Ferie eller? (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

M (:

Ploffer skriver:

Jeg er lige kravlet under dynen efter min søster lige hev mig med ud og drikke et par drinks ;-) skulle liiiige tjekke baby.dk inden jeg falder i søvn ;-)

Haha, det kan jo ske! (:

Anmeld

22. oktober 2011

M (:

grinny skriver:

Jeg synes du skal gøre det  det er ikke noget bedre end at gå i seng efter et godt afsnit

Åh, det blevet desværre ikke til noget, da kæresten mente jeg skulle gå med i seng (: Fik du ses Reba?

Anmeld

22. oktober 2011

grinny

M (: skriver:

Åh, det blevet desværre ikke til noget, da kæresten mente jeg skulle gå med i seng (: Fik du ses Reba?

Hehe, ja det gjorde jeg

Anmeld

22. oktober 2011

Bshizzle

Bager du småkager midt om natten? 

først set du har skrevet nu..

Men Ja.. Har bagt småkager de sidste 3 nætter her
.. Kæresten holder noget Jule-tamtam på hans firma, så der skal bages en fandens masse forskellige kager..
-  Indtil videre er der lavet.. Pebernødder, Finskbrød og Brunkager.. mangler 4 andre for at nå målet

Anmeld

23. oktober 2011

M (:

Bshizzle skriver:

først set du har skrevet nu..

Men Ja.. Har bagt småkager de sidste 3 nætter her
.. Kæresten holder noget Jule-tamtam på hans firma, så der skal bages en fandens masse forskellige kager..
-  Indtil videre er der lavet.. Pebernødder, Finskbrød og Brunkager.. mangler 4 andre for at nå målet

Wow, så er der godt nok dømt overskudsmor! Har du ikke næsten lige født?!?!

Anmeld

23. oktober 2011

Bshizzle

Wow, så er der godt nok dømt overskudsmor! Har du ikke næsten lige født?!?!

Jo... Men jeg får mig nogle små "morfar" på sofaen hen af dagen, så har svært ved at sove om aften/natten til tider..

Anmeld

23. oktober 2011

M (:

Bshizzle skriver:

Jo... Men jeg får mig nogle små "morfar" på sofaen hen af dagen, så har svært ved at sove om aften/natten til tider..

Oh I see (: Puha, jeg har ikke en gang nogen børn, men kan saaaagtens sove både længe, til middag og gå tidligt i seng

Anmeld

23. oktober 2011

Bshizzle

...forresten tak.. Jeg opdagede lige jeg havde skrevet forkert i min statusbesked der er forskel fra 5/9-10 til 5/10-11 :p

Anmeld

23. oktober 2011

M (:

Bshizzle skriver:

...forresten tak.. Jeg opdagede lige jeg havde skrevet forkert i min statusbesked der er forskel fra 5/9-10 til 5/10-11 :p

Haha, det undrede mig også bare lige lidt at der stod '10 ;D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.