Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle de damer (:
Så lige, at der var 122 online, og undrede mig over, hvordan det kan være på denne tid af døgnet?
Jeg selv måtte bare lige tjekke her inden sengetid efter en fødselsdag. d:
Hvad med jer andre? Hvorfor er i online nu?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ferie og skal lige se et (eller to ) afsnit af Reba
grinny skriver: Ferie og skal lige se et (eller to ) afsnit af Reba
Uha, det er altid godt med lidt serier her ud på natten! Jeg overvejer også liiige at snuppet bare et enkelt afsnit af "one born every minute"
M (: skriver: Uha, det er altid godt med lidt serier her ud på natten! Jeg overvejer også liiige at snuppet bare et enkelt afsnit af "one born every minute"
Jeg synes du skal gøre det det er ikke noget bedre end at gå i seng efter et godt afsnit
Jeg er oppe nu fordi kæresten lige mente at vi skulle bage en fandens masse småkager... MEN... det tager længere tid end vi havde forventet..
Skule liiiiige holde en kort pause og lure her inde
M (: skriver: Hej alle de damer (: Så lige, at der var 122 online, og undrede mig over, hvordan det kan være på denne tid af døgnet? Jeg selv måtte bare lige tjekke her inden sengetid efter en fødselsdag. d: Hvad med jer andre? Hvorfor er i online nu?
Jeg er oppe fordi vi er på ferie i USA, så her er klokken slet ikke så mange.
Bshizzle skriver: Jeg er oppe nu fordi kæresten lige mente at vi skulle bage en fandens masse småkager... MEN... det tager længere tid end vi havde forventet.. Skule liiiiige holde en kort pause og lure her inde
Bager du småkager midt om natten?
Frøken J. skriver: Er oppe fordi jeg skal natamme Rose. Har mest lost til at sove videre, hun drømmer sødt
Er oppe fordi jeg skal natamme Rose. Har mest lost til at sove videre, hun drømmer sødt
Faldet i søvn under amning eller har du været nødt til at vække hende? (:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128