122 online?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2012

M (:

FruK skriver:

Ja, hold op hvor kan de synge højt sådan en flok snart 40-årige drenge!  

Ikke meget søvn jeg fik før de gik kolde ved 5-6 tiden. Næste gang skal vist være en dag, hvor jeg ikke er hjemme eller kan sove et andet sted. 

Haha ja, det lyder som en god ide!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

LR85

M (: skriver:

Okay, så må du lige give en update på, hvordan det går..

Jeg vågnede også kl. 8 efter en ssengetid kl. 03.. Gaaaab..

Så er vi her igen. Har været oppe 4 gange. Vi fik ikke rykket sengen ind i går aftes. 

Har været oppe 4 gange siden jeg selv gik i seng ved 23 tiden. Håber han snart sover, og gerne nogen timer i træk.  

Anmeld

19. februar 2012

M (:

louiseandersen85 skriver:

Så er vi her igen. Har været oppe 4 gange. Vi fik ikke rykket sengen ind i går aftes. 

Har været oppe 4 gange siden jeg selv gik i seng ved 23 tiden. Håber han snart sover, og gerne nogen timer i træk.  

Puha, det må godt nok være hårdt, at han vågner så mange gange hver nat.. Hvad mon der stikker ham?

Anmeld

19. februar 2012

LR85

M (: skriver:

Puha, det må godt nok være hårdt, at han vågner så mange gange hver nat.. Hvad mon der stikker ham?

ja, hvis bare jeg vidste det.

Vi venter en lillebror her om 3 måneder, og er sikker på det spædban vil sove mere end den store her

Jeg håber det er en form for seperationsalder, som ejg er sikker på han er igang med. Så tror det er den der stikker.

Vi tager hans seng ind i nat, så må vi se om det hjælper over en periode

Heldigvis (UDEN det skal lyde 'ha ondt a mig-agtigt') så er jeg vant til det. Han har aldrig sovet igennem, vi har altid været inde hos ham minimum 2-3 gange om natten. Lige for tiden er det så bare ret meget og i ret lang tid..

Anmeld

19. februar 2012

M (:

louiseandersen85 skriver:

ja, hvis bare jeg vidste det.

Vi venter en lillebror her om 3 måneder, og er sikker på det spædban vil sove mere end den store her

Jeg håber det er en form for seperationsalder, som ejg er sikker på han er igang med. Så tror det er den der stikker.

Vi tager hans seng ind i nat, så må vi se om det hjælper over en periode

Heldigvis (UDEN det skal lyde 'ha ondt a mig-agtigt') så er jeg vant til det. Han har aldrig sovet igennem, vi har altid været inde hos ham minimum 2-3 gange om natten. Lige for tiden er det så bare ret meget og i ret lang tid..

Puha, det lyder godt nok hårdt.. Tror du måske det kan være en reaktion på den kommende lillebror? Altså at han kan mærke, at tingene er ved at ændre sig, og at han derfor bliver lidt utryg? Hvordan er han om dagen? Er han også mere mor/farsyg der?

Ja,  for at det hjælper, at sove hos mor og far et par uger, eller hvor længe det nu tager.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.