de 8 børnebørn på slap line ;) (med billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

Kay

muzen skriver:

ej er bare helt solgt, ærgeligt man ikke må have dyr her. hvor gamle er de nu?

på billederne er de 3 uger plus lidt...

og nu er de 4 uger og en dag gamle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

GønskE

Kay skriver:

ja de kunne jo sagtens være

Det ligner det utrolig meget i hvert fald du har i hvert fald intet at frygte med muskel hund

Anmeld

23. oktober 2011

Kay

GønskE skriver:

Det ligner det utrolig meget i hvert fald du har i hvert fald intet at frygte med muskel hund

nej det er vi også blevet enige om at vi ikke har... men da de var mindre var vi ret nervøse...

Anmeld

23. oktober 2011

Nessie

Wulffi89 skriver:

Det er desværre alle der bare ligner de kunne  være muskelhund du ikke kan sælge.. er meget inde i hundeloven da vi har en amstaff blanding også... men nu må vi se hvad vi gør ville være rigtig kedaf at skulle aflive sunde og raske hvalpe

Ja, jeg var lige inde og kigge på loven, den er altså temmelig absurd.

Man burde i stedet gøre det lovpligtigt, at alle med hund, store som små, skal gå til hundetræning. Det er jo som regel ikke hunden det er galt med, men ejeren

Anmeld

23. oktober 2011

Kay

Nessie skriver:

Man burde i stedet gøre det lovpligtigt, at alle med hund, store som små, skal gå til hundetræning. Det er jo som regel ikke hunden det er galt med, men ejeren

kunne ikke havde sagt det meget bedre selv

mødte en lille hund i dag på en mark hvor man må havde sin hund  gående løs... og jeg havde min løs som hun plejer... det samme havde den ældre dame med den lile brune hund... det løb over og bed mig i min støvle (godt jeg havde mine vinterstøvler på....) og bed hul... damen siger "nej mors lille skat" med en lid og venlig stemme og før jeg når at sige noget står min hund og knurre og gør af hendes hund hvor hun begynder at skælde min hund ud!!!!

nøj der blev jeg tosset og skældte hende ud... selvfølgelig knurre og gør min hund af en hund der bidder mig... jeg ville da være forundret hvis ikke hun gjorde...

så ja... store som små... der skal være et hunde "kørekort" eller sådan noget... på at man har gået til træning... og lært hvordan man opdrager en hund...

Anmeld

23. oktober 2011

Nessie

Kay skriver:

kunne ikke havde sagt det meget bedre selv

mødte en lille hund i dag på en mark hvor man må havde sin hund  gående løs... og jeg havde min løs som hun plejer... det samme havde den ældre dame med den lile brune hund... det løb over og bed mig i min støvle (godt jeg havde mine vinterstøvler på....) og bed hul... damen siger "nej mors lille skat" med en lid og venlig stemme og før jeg når at sige noget står min hund og knurre og gør af hendes hund hvor hun begynder at skælde min hund ud!!!!

nøj der blev jeg tosset og skældte hende ud... selvfølgelig knurre og gør min hund af en hund der bidder mig... jeg ville da være forundret hvis ikke hun gjorde...

så ja... store som små... der skal være et hunde "kørekort" eller sådan noget... på at man har gået til træning... og lært hvordan man opdrager en hund...

Lige præcis.

Mange tror at bare fordi det er en lille hund, så gør det ikke noget. Men er det tilfældigvis en lille hund der bider et lille barn, så kan de altså gøre rimelig meget skade. Og samtdig kan barnet jo gå hen og blive bange for alle hunde.

Anmeld

23. oktober 2011

Kay

Nessie skriver:

Lige præcis.

Mange tror at bare fordi det er en lille hund, så gør det ikke noget. Men er det tilfældigvis en lille hund der bider et lille barn, så kan de altså gøre rimelig meget skade. Og samtdig kan barnet jo gå hen og blive bange for alle hunde.

ja lige netop... og havde det været for bare en uge siden havde jeg kun haft klipklapper på... og så var det mig der var gået huld i og ikke min støvle...

og ja havde det været et barn... tør jeg slet ikke tænke på...

Anmeld

23. oktober 2011

Hailiesmom11

Nessie skriver:

Det kan vi kun blive enige om..

Vores store han amstaff er forholdvis stor og ser nogle gange ret farlig ud, men vores datter på 4 mdr kan hive han i ørerne og prikke ham i øjet og hvis det bliver for meget så går han bare..

Vi elsker ham overalt på jorden men han kommer aldrig nogen steder for så skal han have mundkurv på og det har vi ikke lyst til, heldigvis bor vi på landet så når vi går ture får han den ikke på...

her er lige et lille billede af ham

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. oktober 2011

twinny

sååå skønne...

Anmeld

23. oktober 2011

Hailiesmom11

Kay skriver:

ja... det er så synd... håber virkelig ikke vores små hvalpe bliver "dømt" fordi ingen aner hvem faren er...

Nej det håber jeg heller ikke at de gør.. hvis man afleverer hvalpe der ligner muskelhunde bliver de aflivet i stedet for at blive solgt til gode hjem..

Vi er en stor gruppe danskere der er glade for de racer der er blevet forbudte og vi kæmper med næb og klør for at lave loven om igen...

Hvis man som sådan en brian bandit vil have en "farlig" amstaff eller bulldog skal man nok finde den selvom den er ulovlig.. desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.