de 8 børnebørn på slap line ;) (med billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

B&J

Sikke nogle dejlige vapser hold kæft mit hjerte smelter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

Kay

Wulffi89 skriver:

det håber jeg heller ikke at de gør.. hvis man afleverer hvalpe der ligner muskelhunde bliver de aflivet i stedet for at blive solgt til gode hjem..

Vi er en stor gruppe danskere der er glade for de racer der er blevet forbudte og vi kæmper med næb og klør for at lave loven om igen...

Hvis man som sådan en brian bandit vil have en "farlig" amstaff eller bulldog skal man nok finde den selvom den er ulovlig.. desværre

ja men så heller da slå uskyldige hvalpe ihjel... for at gøre et eller andet... øhhh nej!!!!

og ja de skal nok få fat i sådan en hund hvis de vil... lige som deres våben og deres stoffer... sådan er det jo bare...

Anmeld

23. oktober 2011

Kay

B&J skriver:

Sikke nogle dejlige vapser hold kæft mit hjerte smelter

ja de er bare skønne... og så har de lige fået tænder...

Anmeld

23. oktober 2011

Kay

Wulffi89 skriver:

Det kan vi kun blive enige om..

Vores store han amstaff er forholdvis stor og ser nogle gange ret farlig ud, men vores datter på 4 mdr kan hive han i ørerne og prikke ham i øjet og hvis det bliver for meget så går han bare..

Vi elsker ham overalt på jorden men han kommer aldrig nogen steder for så skal han have mundkurv på og det har vi ikke lyst til, heldigvis bor vi på landet så når vi går ture får han den ikke på...

her er lige et lille billede af ham

nej hvor er han bare skøn at se på

Anmeld

23. oktober 2011

Hailiesmom11

Kay skriver:

ja men så heller da slå uskyldige hvalpe ihjel... for at gøre et eller andet... øhhh nej!!!!

og ja de skal nok få fat i sådan en hund hvis de vil... lige som deres våben og deres stoffer... sådan er det jo bare...

Nemlig og hvis du kigger på vores vaps som jeg lagde billede ind af på side 6 så er det ikke ligefrem dræber man tænker

Anmeld

23. oktober 2011

Kay

Wulffi89 skriver:

Nemlig og hvis du kigger på vores vaps som jeg lagde billede ind af på side 6 så er det ikke ligefrem dræber man tænker

har kigget

og nej... jeg er helt enig med dig... og den eneste grund til at vi ikke har sådan en... er tanken om hvis hun ved et tilfælde blev grvid... det kunne jeg slet ikke bære... derfor blev det en lap-rot

Anmeld

23. oktober 2011

Nessie

Wulffi89 skriver:

Det kan vi kun blive enige om..

Vores store han amstaff er forholdvis stor og ser nogle gange ret farlig ud, men vores datter på 4 mdr kan hive han i ørerne og prikke ham i øjet og hvis det bliver for meget så går han bare..

Vi elsker ham overalt på jorden men han kommer aldrig nogen steder for så skal han have mundkurv på og det har vi ikke lyst til, heldigvis bor vi på landet så når vi går ture får han den ikke på...

her er lige et lille billede af ham

Han ser da også skøn ud

Og som jeg også sagde før, så er det jo som regel ejeren det er galt med. De fleste hunde er jo ikke født aggressive, men kan meget hurtigt blive forvirrede, fordi nogen ikke sætter sig ind i hvad det betyder at have hund, og lærer deres "sprog" at kende.

Vi havde en rottweiler da jeg var barn, og han var en dejlig hund. Han gjorde heller ingen noget, og børn blev passet på, men han vidste også at hans plads i hierakiet var efter skildpadden, så vi havde stort set aldrig problemer med ham

Anmeld

24. oktober 2011

B&J

Kay skriver:

ja de er bare skønne... og så har de lige fået tænder...

nååå så skal der tykkes og nulles i alt

Anmeld

24. oktober 2011

Benjamins'mor

Hold da op de bliver hurtigt store!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.