de 8 børnebørn på slap line ;) (med billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Kay skriver:

ja de vokser jo hele tiden...

og nu er de så blevet så store at de har fået lov at komme ud og mærke solens varme stråler og lege med græsset og så store at den lave kasse er for lav og de stikker af på et øjeblik... hihihi

samtidig er de også så sultne at lillemor ikke har mælk nok til at gøre alle 8 mætte hele tiden... så de er begynt at få opblødt mad blandet med a38 og lunet i microovnen  nøj det sys de smager godt....

og det får i da lie lidt billeder af

NØØØØJ hvor er de dog lækre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Kay

Mor85 skriver:

jo er det nogle i selv skal beholde?

nej det er det ikke... vi viste ikke hun var gravid da vi købte hende på et internat... og det viste internatet heller ikke... det kunne man nemmelig ik se...

så vi har aftalt med internatet at de tager sig af alle omkostninger og så skal de også formidle hvalpene hvidere men hvis der er nogle der er interesseret kan de komme hjem og kigge på dem... og så aftale resten med internatet

så laver heller ikke dennne tråd med hendblik på salg... er faktisk lidt ked af at vi ikke kan beholde bare en... da boligselskabet har en 1 dyrs politik...

Anmeld

21. oktober 2011

Kay

Mira0911 skriver:

Ja det må altså også være rigtig svært når man går med dem hver dag døgnet rundt... 

ja meget....

Anmeld

21. oktober 2011

Kay

Happiness skriver:

Hvor er de skønne!!! Er det ikke svært, ikke at beholde bare en?? Vi elsker hunde, men rejser jo en del, og vil ikke være afhængig af en hund skal passes. Men nøj.... Kan man ikke blive plejefamilie for en af dem Sådan hver anden uge

Ej det ville være synd for dem

hihihi... jo du kommer bare og henter dem alle og så aflevere du dem om 4 uger

vi har heldigvis nogle til at passe hende når vi skal på ferie men vi må ikke beholde en... siger bolig selskabet... ellers havde vi gjort det

Anmeld

21. oktober 2011

Kay

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

NØØØØJ hvor er de dog lækre 

jeps... det er de i alt fald

Anmeld

21. oktober 2011

Hailiesmom11

Han kan nemt have været noget lab blanding min tæve er fra sådan et kuld og der var faren lab og border collie  og hendes søskende var sort/hvide

Vi skal også have hvalpe og det er heller ikke planlagt er bange for at vi ikke kan komme af med dem  Så kæresten vil aflive dem og lade hende beholde 1...

Da vi heller ikke ved hvem faren er...

Anmeld

21. oktober 2011

Kay

Wulffi89 skriver:

Han kan nemt have været noget lab blanding min tæve er fra sådan et kuld og der var faren lab og border collie  og hendes søskende var sort/hvide

Vi skal også have hvalpe og det er heller ikke planlagt er bange for at vi ikke kan komme af med dem  Så kæresten vil aflive dem og lade hende beholde 1...

Da vi heller ikke ved hvem faren er...

nej nej nej....

jeg ved at nogle internater tager imod hvalpe gratis, hvis de ved at de ellers bliver aflivet... ville det ikke være en mulighed???

Anmeld

21. oktober 2011

Hailiesmom11

Kay skriver:

nej nej nej....

jeg ved at nogle internater tager imod hvalpe gratis, hvis de ved at de ellers bliver aflivet... ville det ikke være en mulighed???

Okay det vidste jeg ikke.. men der er jo det problem med faderen hva nu hvis det er en af de forbudte racer? Min hund ligner nemlig sådan en forbudt en fordi hun har tigerstriber.. og når vi ikke aner hvem faderen er er det jo et problem... ved du om der er nogle steder omkring århus?

Anmeld

21. oktober 2011

Kay

Wulffi89 skriver:

Okay det vidste jeg ikke.. men der er jo det problem med faderen hva nu hvis det er en af de forbudte racer? Min hund ligner nemlig sådan en forbudt en fordi hun har tigerstriber.. og når vi ikke aner hvem faderen er er det jo et problem... ved du om der er nogle steder omkring århus?

nej det ved jeg ikke... men når hun har født... og i ved hvor mange der er... så prøv at ringe rundt til internater rundt omkring hvor i bor... og hør dem ad...

Anmeld

21. oktober 2011

Hailiesmom11

Kay skriver:

nej det ved jeg ikke... men når hun har født... og i ved hvor mange der er... så prøv at ringe rundt til internater rundt omkring hvor i bor... og hør dem ad...

Det kan vi selvfølgelig.. men hvis hun nu kun får et par stykker skulle de være til at komme af med... håber jeg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.