de 8 børnebørn på slap line ;) (med billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2011

FrkT

Hvor er de søde. Men jeg ved så også at det er et KÆMPE arbejde, virkelig kæmpe, vi havde selv hvalpe for godt to år siden, også en ordentlig flok.

Hvad søren er det de spiser? Kan ikke lige finde ud af det, og blev nysgerrig, hehe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Kay

Nessie skriver:

Det er altså en meget mærkelig lov

Umiddelbart ser det ikke ud til at der er noget "ulovligt" I jeres hvalpe, så håber da at de går fri

det håber jeg heller ikke... dem fra internatet spurgte om der var tegn på at der var amsteff eller lignende i... da den ofte er hvid... men det ser ikke sådan ud så det håber vi ikke...

og ja... meget mærkelig lov...

Anmeld

22. oktober 2011

Kay

FrkT skriver:

Hvor er de søde. Men jeg ved så også at det er et KÆMPE arbejde, virkelig kæmpe, vi havde selv hvalpe for godt to år siden, også en ordentlig flok.

Hvad søren er det de spiser? Kan ikke lige finde ud af det, og blev nysgerrig, hehe 

ja det er et kæmpe arbejde... havde ikke forstillet mig hvor stort et arbejde det egentlig var... vi tænker det lidt som den ultimative prøvelse inden vi  får børn

jamen det er hvalpe tør fodder der har ligget i blød i vand og så blandet med a38 og lunet i mikroovnen det er det vi er blevet rådet til af mange og det som internatet betaler for

Anmeld

22. oktober 2011

FrkT

Kay skriver:

ja det er et kæmpe arbejde... havde ikke forstillet mig hvor stort et arbejde det egentlig var... vi tænker det lidt som den ultimative prøvelse inden vi  får børn

jamen det er hvalpe tør fodder der har ligget i blød i vand og så blandet med a38 og lunet i mikroovnen det er det vi er blevet rådet til af mange og det som internatet betaler for

Med a38 lunet? Ej okay, det har jeg ikke hørt før, hehe... men ser da ud til de gerne vil have det 

Vi brugte også det med opblødte tørpiller, bare i vand, som så stod i køleskabet natten over.... og så blandede vi det med leverpostej, det var de også vilde med! Dog fik de havregrød lavet på vand de første par uger de spiste..

Anmeld

22. oktober 2011

Kay

FrkT skriver:

Med a38 lunet? Ej okay, det har jeg ikke hørt før, hehe... men ser da ud til de gerne vil have det 

Vi brugte også det med opblødte tørpiller, bare i vand, som så stod i køleskabet natten over.... og så blandede vi det med leverpostej, det var de også vilde med! Dog fik de havregrød lavet på vand de første par uger de spiste..

oki... det har vi fået afvide af mange... deres små maver har nemlig ikke godt af kold mad... derfor bliver det lunet... det er jo vandt til lun modermælk...

har aldrig hørt om at give dem havregrød

de første dage mosede vi det opblødte mad ud i a38 men nu kan de godt spise det når det bare er rørt sammen vi skal så stille og roligt mindske a38'en til de får almindelig mad....

Anmeld

23. oktober 2011

Hailiesmom11

Nessie skriver:

Det er vist kun de ægte "forbudte" hunde man ikke må have, de uægte gør vist ikke noget.

Men prøv da om I ikke kan komme af med dem først. Det koster jo også at få dem aflivet, og så kan man lige så godt enten aflevere dem på et internat eller prøve at sælge dem selv

Det er desværre alle der bare ligner de kunne  være muskelhund du ikke kan sælge.. er meget inde i hundeloven da vi har en amstaff blanding også... men nu må vi se hvad vi gør ville være rigtig kedaf at skulle aflive sunde og raske hvalpe

Anmeld

23. oktober 2011

Kay

Wulffi89 skriver:

Det er desværre alle der bare ligner de kunne  være muskelhund du ikke kan sælge.. er meget inde i hundeloven da vi har en amstaff blanding også... men nu må vi se hvad vi gør ville være rigtig kedaf at skulle aflive sunde og raske hvalpe

ja... det er så synd... håber virkelig ikke vores små hvalpe bliver "dømt" fordi ingen aner hvem faren er...

Anmeld

23. oktober 2011

GønskE

Kay skriver:

jamen vores hund er rotweiler laprador/formel1'er blanding.... og faren ved vi ikke hvem er... da hun (åbenbart) var gravid da vi fik hende... men faren må være noget hvidt et eller andet... måske samojede da de 2 der er meget hvide er mere langhårede end de andre...

Hold da op de dejlige!! Og jeg ville skyde på faren var border collie de kan sagtens være langhåret og er som regel sort og hvide

Anmeld

23. oktober 2011

muzen

ej er bare helt solgt, ærgeligt man ikke må have dyr her. hvor gamle er de nu?

Anmeld

23. oktober 2011

Kay

GønskE skriver:

Hold da op de dejlige!! Og jeg ville skyde på faren var border collie de kan sagtens være langhåret og er som regel sort og hvide

ja de kunne jo sagtens være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.