Kloster skriver:
Hører bare så mange steder fra, at hvis ikke man kan blive andet, kan man i hvert fald blive ssh'er. Og hvis man lige giver den 1 cm mere, så kan man blive ssa'er.
Hvorfor mon folk er af den opfattelse??
Mon folk reelt ved, hvad en ssh'er og ssa'er i virkeligheden laver??
Eller er det mon uvidenhed og negativ reklame for dårligt lønnet arbejde , folk tager deres holdninger fra???
Hvad mener du??

Kloster
Jeg er selv uddannet social- og sundhedshjælper og hasr været det siden 1999- har dog arbejdet indenfor faget siden 1995, så har nærmest aldrig lavet andet.....
Jeg er dog lige stoppet her 1. dec efter 14 år i faget, men vender sikkert tilbage engang.....
Jeg har lige siden jeg fik min uddannelse arbejdet i aftenvagt og jeg elskede det:-)
Har både arbejdet inde på plejehjem og kørt ude i hjemmeplejen....
Jeg synes overhovedet ikke man "bare" er hjælper eller assistent, jeg er super glad for uddannelsen og det arbejde jeg udførte.....
Kunne bare ikke klare det weekendarbejde mere (hveranden weekend) og synes jeg var for meget væk fra børnene, så pt arbejder jeg i vores eget firma fra 9-15 hver dag og det er jo ren luksus.....
Kan være jeg vender tilbage når ungerne er blevet store, men ved det ikke..... Men synes det er et dejligt arbejde, ellers ville jeg jo heller ikke ha haft det i så mange år.....
Tina
Anmeld