Ja det er jo nok en generel opfattelse...
Jeg har en studenter eksamen med speciale i økonomi, og skuffelsen var til at føle på hos min far da jeg droppede revisor studiet for at arbejde i hjemmeplejen, og da jeg efter et år i hjemmeplejen besluttede mig for at læse til ssa, var skuffelsen endegyldig, der indså han vist at jeg ikke havde tænkt mig at gå tilbage til papirarbejdernes rækker...
Idag hvor jeg næsten er færdig er han dog kommet lidt til fornuft og synes at om ikke andet så er det dejligt at jeg læste videre...
Nu er det så omverdenens bedømmelser jeg skal lide under

Men jeg er SKIDE STOLT over at tage på arbejde hver dag og vide at jeg gør en STOR forskel, jeg bringer mening, lys og glæde ind i borgeres liv, som ellers ville have sygnet hen i alderdommens spiral...
Jeg ELSKER mit job, og jeg har nu intet imod at folk tror man får det foræret, bare i min klasse er 9 faldet fra pga. sværhedsgraden...
Alle kan jo tage uddannelsen, det er jo efterhånden ikke en statsbevaret hemmelighed hehe... men fakta er at ser man på produktet i den anden ende, er det forholdsvis få der klarer møllen.
Det var så lige en mening skudt ind fra siden, fra en der eeeelsker sit job, og også godt ved at en del af de brodne kar mht. meninger kommer fra egne rækker
Anmeld