ønskede i et bestemt køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

Skønne Jønne

Lisbeth85 skriver:

Hmm, jeg ønsker bare, at jeg får en af hver... vil gerne have 3 børn, og har nu en dreng, så håber at en af de sidste to bliver en pige

jeg håber virkelig også på at få en af hver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Lisbeth85

Skønne Jønne skriver:

jeg håber virkelig også på at få en af hver

Tak skal du have 3 drenge vil være lidt vildt Så håber da enten den næste eller begge de kommende børn er piger, mindst en

Anmeld

21. oktober 2011

TaAsJu

Ønsked mig sidst en pige og fik det.. Den her gang en dreng, for vi har jo to piger.. Men det bliver en lille prinsesse mere og det er vi også rigtig glade for

Anmeld

21. oktober 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Da i blev gravide. ønskede i der jer et bestemt køn på barnet?.

udover at det var rask og alt var som det skulle være selvfølgelig.

Jep .. Ønskede mig en lillepige , men er jo lykkelig for at jeg nu har Oscar

Anmeld

21. oktober 2011

Witt

Jaa, ville så gerne have en dreng, men KUN pga navnet til en pige er kæresten og jeg SLET ikke enige om..

Hele mit liv, har jeg ville at min pige skulle opkaldes efter min mor, (jeg er opkaldt efter mormor og farmor, fornavnet på dem begge). Og tror det er noget man gør meget på Færøerne. men ligemeget, da jeg var mindre hed alle mine dukker/barbie'r Liljan (min mors navn). Sagde altid når jeg fik en prinsesse skulle hun opkaldes efter hende. Og kæresten vil BARE slet ikke have at et barn ved navn Liljan ...  ..

Nu venter vi os en lille prinsesse til jan, og vi er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ uenige om navn, at det faktisk er helt skræmmende .. Og tror ikke vi finder et lige forløbig, eller de første par mdr efter hendes fødsel :// . Hihi

Anmeld

21. oktober 2011

lukasmor

Jeg har altid ønsket mig at være mor til en dreng. Og så heldig var jeg også Havde det været en pige, var jeg også blevet ovenud lykkelig men inderst inde havde jeg forbedret at det blev en dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.