ønskede i et bestemt køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

baby012

da jeg skal være alene med den lille har jeg hele tiden ønsket at det var en pige. det blev det så heldigvis også, men tror ikke jeg ville være blevet skuffet eller noget hvis hun havde vist sig at være en dreng  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Anonym trådstarter

hehe håber bar allerede at den dag jeg ligger og skal ha kønnet at vide at lægen siger..

* ja der slet ingen tvivl. det er en dreeeeeeeeeng*d haha

Anmeld

21. oktober 2011

Muhmi

Jeg har altid ønsket mig en pige som førstefødt! Og har faktisk aldrig haft lyst til at få en dreng...... Er lidt flov over det faktisk, for jeg fik en super dejlig dreng som jeg elsker utrolig højt og aldrig vil bytte for noget som helst i verdenen! Og nu her har jeg intet problem, hvis den næste også skulle vise sig at være en dreng!

Anmeld

21. oktober 2011

Lise

Jeg har begge gange ønsket en pige - og er nu mor til Casper og Simon  Det kunne jo ikke være anderledes, men må indrømme at jeg stadig gerne ville have en pige. Jeg vil bare ikke have flere børn..... Sårn er det, BUM!

Anmeld

21. oktober 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Da i blev gravide. ønskede i der jer et bestemt køn på barnet?.

udover at det var rask og alt var som det skulle være selvfølgelig.

Jeg ville utroligt gerne have en lille pige..og det fik jeg, men jeg havde også været lykkelig hvis jeg havde fået en dreng.
Med nr 2 ville jeg gerne have en dreng, men fik endnu en pige..og var lige så lykkelig....og med nr 3 var jeg helt sikker på, at jeg fik en pige mere..og fik...en dreng
Wauu..det var stort.

Jeg har mistet så mange, at kønnet for mig i virkeligheden er/var helt uden betydning, men derfor kunne man jo godt have et lille ønske i maven..det har man da lov til, men at sætte sig ned og tude, fordi man ikke får det man vil have..det kan man altså ikke være bekendt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. oktober 2011

Anonym trådstarter

hehe tror jeg vil tude den dag hos lægen ligemeget hvad vil også blive glad for en pige, tror ik jeg vil blive skuffet..hjernen slår nok automatisk om på andre farver..haha

Anmeld

21. oktober 2011

SpunkenJo

AnneBJ skriver:

JA! Jeg ønskede mgi brændende en pige!

Jeg blev istedet mor til lille Felix, som jeg elsker højere end noget andet i verden! 

Ligesom mig

Anmeld

21. oktober 2011

NJN

Nej, ønsker faktisk ikke noget bestemt.  

Anmeld

21. oktober 2011

Lilje82

Før i tiden før jeg nåede til det at skulle have børn, og jeg drømte om det at være mor var det altid en pige jeg drømte om, jeg havde måske lidt svært ved at se mig selv som drenge mor

Da jeg så blev gravid havde jeg i den første tid en fornemmelse der sagde pige og jeg drømte om baby piger, men et par dage før scanningen sagde fornemmelsen pludselig dreng og vupti det var en dreng

Og jeg elsker ham højere end noget andet i livet, og har svært ved at forestille mig at blive en pige mor

Anmeld

21. oktober 2011

Silas&Mille

Vi ville begge meget gerne have en dreng.

Kæresten fordi han gerne vil have en lille ishockeyspiller 

Jeg, fordi jeg faktisk ikke kan forestille mig selv som mor til en pige. Jeg har aldrig været sådan RIGTIG pige, så det er nok der det ligger for mig 

Vores første blev også en dreng: Silas på snart 10 måneder.

Nummer to bliver en pige, hun kommer til verden i starten af februar  (hvis jeg holder terminen).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.